Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با ابراز گلایه از رفتار عبدالله ویسی گفت: مگر ویسی از رسانه‌ها حکم مربیگری گرفت که در رسانه‌ها استعفا می‌دهد؟

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، استقلال خوزستان بعد از نتایج ضعیفی که در این فصل با عبدالله ویسی گرفت و قرار گرفتن در انتهای جدول و کاندیدای سقوط شدن، حالا چند روزی است که کاملا در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی بعد از تعطیلات لیگ در پایان هفته بیست و پنجم و قبل از سفر به خارج از کشور ابتدا تمرینات را تا روز چهارم تعطیل اعلام کرد و بعد از چند روز از طریق رسانه‌ها استعفای خود را از هدایت این تیم اعلام کرد. این رفتار به مذاق مدیران باشگاه استقلال خوزستان خوش نیامد و به صورت رسمی از وی خواستند تا این استعفا را کتبی به باشگاه اعلام نماید که این اتفاق تا به حال رخ نداده است.

امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ضمن ابراز گلایه از رفتار عبدالله ویسی و غیر حرفه‌ای خواندن حرکت وی در طرح استعفا به صورت شفاهی از طریق رسانه‌ها اظهار داشت: مگر ویسی حکم مربیگری‌اش را از رسانه‌ها گرفته بود که استعفایش را از طریق رسانه‌ها اعلام کرد؟ این رفتار غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است و ویسی باید عواقب این رفتار را بپذیرد و مسئول آن باشد.

وی اضافه کرد: ما بلافاصله بعد از مطلع شدن از خبر استعفای وی از طریق رسانه‌ها به صورت مکتوب از او خواستیم که تا ۴۸ ساعت به کتبا و رسما استعفایش را اعلام کند و اگر هم استعفا نداده باز هم آن را کتبا به ما اعلام نماید. اما متاسفانه ایشان هیچ واکنشی به نامه باشگاه نشان نداد و کاملا ما و تیم را بلاتکلیف گذاشته است. آن هم در روزهایی به این حساسی که لیگ به هفته های پایانی‌اش نزدیک شده و جنگ بقا در انتهای جدول حسابی داغ است و از دست رفتن حتی یک امتیاز می تواند در پایان فصل غرامت سنگینی را متوجه تیم نماید. 

مدیرعامل استقلال خوزستان تصریح کرد: رفتار ویسی به هیچ وجه پسندیده و حرفه‌ای نیست و او باید مسئولیت این رفتار غیر حرفه‌ای را بپذیرد و اگر این رفتار منتهی به سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک شود عواقب این اتفاق متوجه ویسی خواهد بود.

سلطانی با بیان این مطلب که هیات مدیره و کمیته اخلاق فدراسیون رسما و کتبا از رفتار غیر حرفه‌ای ویسی مطلع شده‌اند بیان داشت: بر اساس برنامه قبلی که ایشان داده‌اند فردا دور جدید تمرینات آغاز می‌شود و ما تا فردا منتظر می‌مانیم. اگر ویسی سر تمرین حاضر شد و یا تکیف ما را مشخص کرد که هیچ. در غیر این صورت هم از طریق کمیته اخلاق پیگیر احقاق حق و حقوق خود می‌شویم و هم این که هیات مدیره نشستی فوری برگزار کرده و در این خصوص تعیین تکلیف می کند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این زمان را از دست بدهیم و خطر سقوط را برای تیم افزایش بدهیم.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفتار بلینگام با کین: حد خودت را بدان جود!‏
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند