Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:01:08 GMT

آرامش در سفر با رعایت قوانین رانندگی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۷۸۹۳

آرامش در سفر با رعایت قوانین رانندگی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پليس راهنمايی و رانندگی با ايجاد امنيت ترافيكی تلاش می‌کند که مسافران نوروزی آسوده خاطر در معابر گيلان تردد کنند و از مواهب طبيعی بهره‌ مند شوند.

وی افزود: مسافران بايد توجه کنند كه آرامش در سفر فقط با رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی و توجه به هشدارها و توصيه های پليس و پرهيز حركات مخاطره آميز رانندگی ممكن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور با توصیه به مسافران تصریح کرد: رانندگان با احتياط و رعايت كامل قوانين و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توانند از بروز حوادث تلخ در نوروز جلوگیری كنند.

انتهای پیام/اص

رعایت قوانین رانندگی آرامش در سفر را به ارمغان می‌آورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور سفر نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موشکی پهپادی سپاه با رعایت قوانین جنگ انجام شد/ این عملیات معادلات منطقه را تغییرداد+فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره ابعاد حملات پهپادی موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی اظهارکرد: حملات سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد.در قوانین بین‌المللی و براساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد، به هر کشوری حق داده شده است که از تمامیت عرضی و خاک خود دفاع کند

وی افزود: عملیات ایران امری ضروری بود چرا که اگر این پاسخ داده نمی‌شد، شاهد افزایش حملات از سوی رژیم صهیونیستی بودیم.این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد و صرفا پایگاه‌های نظامی مورد هدف قرار گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمی‌توان با تحمل یک کشور ظالم به صلح رسید بلکه برای رسیدن به صلح، باید در برابر ظالم و متجاوز ایستاد. اقدام جمهوری اسلامی در عین حال که معادلات خاورمیانه را بهم ریخت، ذهنیت غربی‌ها را دچار تغییر کرد؛ همچنین به اسرائیل نشان داد که ایران این توانایی را دارد که رژیم صهیونیستی را در فاصله هزار کیلومتر از مرزهای خود، مورد هدف قرار دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • عملیات موشکی پهپادی سپاه با رعایت قوانین جنگ انجام شد/ این عملیات معادلات منطقه را تغییرداد+فیلم
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • پول افزایش جرایم را خرج فرهنگ رانندگی کنند
  • عملیاتی برای آرامش و پایان التهاب
  • اهمیت رعایت قوانین در نانوایی‌ها برای جلوگیری از کاهش سهمیه نانوایان
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه
  • راهنمایی ۴۰۲ خودروی مسافران در اصفهان
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند