Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@06:28:53 GMT

تمهیدات پلیس راهور در پایان دور نخست تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۸۱۶۰

بخش نخست تعطیلات نوروزی امروز به پایان می رسد . پلیس راهور ناجا از تمهیدات جدید برای مواجه با موج اول بازگشت مسافران نوروزی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پلیس راهور اعلام کرد پیش می شود موج دوم سفرهای نوروزی هم از ششم و هفتم فرودین آغاز شود.
امارها نشان می دهد سفرها در دور  اول  تعطیلات نوروزی رشد داشته و به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، میزان اقامت نوروزی از 27 اسفند تا دوم فروردین در مقایسه با مدت مشابه پارسال  هشت درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گفته مونسان در این بازه زمانی هشت میلیون و 400 هزار نفرشب اقامت نوروزی در کشور به ثبت رسیده که رقم خوبی است.
آمارها نشان می دهد جاده‌ها اصلی‌ترین انتخاب مسافران نوروزی بوده اند. در این مدت، بیش از چهار میلیون و 700  هزار مسافر از طریق جاده‌های کشور سفر کرده‌اند که بخشی از آن‌ها به وسیله حمل و نقل عمومی  جابجا شده‌اند و همچنان سهم خودروهای شخصی بیش از دیگر بخش‌هاست. براساس داده های دوربین های پلیس جاده های منتهی به شمال کشور همچنان شاهد بیشترین بار ترافیکی هستند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات درمرحله دوم اتخاذ شده است
  • پرترددترین جاده کشور کدام است؟
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است