Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ چهارم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

طبق آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ و سه راهی دیزین تا تونل کندوان نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و در جنوب به شمال محور هرازمحدوده پلور تا گزنک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جنوب به شمال محور فیروزکوه طول محور پر حجم و روان و در آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار تا لوشان پر حجم و روان است.

بر اساس این گزارش در استان قزوین آزادراه‌های کرج – قزوین، قزوین –رشت و قزوین – زنجان طول محور پر حجم و روان، در غرب استان تهران محدوده عوارضی تهران –قم پر حجم و روان، استان خراسان رضوی محور‌های قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد پر حجم و روان، استان اصفهان محور‌های اصفهان – دلیجان و اصفهان - کاشان پر حجم و روان آذربایجان شرقی محور‌های تبریز – آذرشهر، تبریز – مرند و تبریز – میانه پر حجم و روان و استان فارس محور‌های اصفهان – شیراز، بوشهر - شیراز و بندرعباس – شیراز طول محور پر حجم و روان است.

گفتنی است: محور‌های شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانددگی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟