Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال تونس پیروزی برابر شاگردان کی‌روش را به خاطر یک جنبه خاص ارزشمند توصیف کرد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبیل معلول،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال تونس در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ایران گفت: تونس با وجود آب‌وهوای بارانی در رادس یک بازی بزرگ  را انجام داد و از نمایش بازیکنانم بسیار راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه تیمی تیمم را پسندیدم و حتی برای لحظه‌ای این احساس را نداشتم که چهار بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی تونس بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من تحت‌تأثیر ادغام سریع بازیکنان جدید تیم ملی تونس در ترکیب قرار گرفتم و باید از بازیکنان قدیمی‌تر به خاطر کمکی که کردند، قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تونس در خاتمه اظهار داشت: پیش از پایان بازی نمی‌دانستم که ایران از سال 2015 میلادی شکست نخورده است، موضوعی که باعث می‌شود پیروزی تونس برابر یک رقیب محترم ارزشمند و روحیه‌بخش باشد.

انتهای پیام/

R7858/P1015145/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال