Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@20:53:42 GMT

عادت نادرست تغذیه در نوروز

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۸۵۲۳

‍‍‍‍‍‍

تعادل و تنوع در مصرف مواد غذایی دو عامل تندرستی و سلامتی است که در ایام عید باید رعایت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصرف آب کافی ؛ ورزش و پرهیز از پرخوری و غذاهای آماده نقش مهمی در سلامتی دارد.  دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب نشان از همدلی و همگرایی ملی دارد اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی عصر امروز در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی استان اظهار کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشت که ماحصل این همدلی جذب بالای اعتبارات پروژه‌های مختلف همچون راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و ... شد.

 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت این را دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال به عینه این موضوع مشاهده شد.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، تصریح کرد: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زند تا استان از حالت انسجام خارج شود.

وی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت‌ها و تهدیدهای استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. 

شریفی خاطرنشان کرد: اگر نقدی هم انجام می‌شود، باید برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه وارد کردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌ گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیری رو رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و افزود: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب دهند.

 معاون سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان یکی از وظایف فعالین اجتماعی را تمرکز بر مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن با نفوذ در اذهان جامعه با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال روایت معکوس واقعیت‌هاست؛ رسانه‌های دشمن با دستکاری اذهان جامعه با استفاده از فیک نیوزها، ربات‌ها و خبرگزاری‌های معاند به دنبال کار نفوذ در اذهان مردم هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واقع حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه برای هر کشوری دارای اهمیت است زیرا همانطور که در دنیای واقعی با جنگ روبرو می‌شویم در دنیای مجازی نیز با جنگ سایبری و روایت معکوس دشمن مواجه هستیم.

وی افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی در کنار مردم درگیر سیلاب در جنوب استان مبین همدلی ملی است اما دشمن این همدلی را روایت نمی‌کند بلکه به دنبال سیاه نمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • اگر هر روز نوشابه بخوریم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
  • تأثیر معجزه آسای خاکشیر و عسل برای سلامتی بدن
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند