Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:48:55 GMT

ادامه جنجال‌های جمله تاریخی پروین

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۸۵۲۷

علی پروین در مصاحبه ای نوروزی گفته بود این قهرمانی های استقلال در تورنمنت های ۴ جانبه بودند و اگر آنها هم می دانستند این جام ها بعدا باعث این همه کری خوانی می شود، برای تیم شان می رفتند و چند تا از این کاپ ها می گرفتند. البته پرسپولیس هیچ وقت چه در دوران بازی علی پروین و چه دوران مربیگری اش نتوانسته به فینال آسیا برسد اما رقیب ۴ فینال آسیایی را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از این حرف ها و بلوایی که به پا شد، کانال تلگرامی روزنامه هواداری پرسپولیس آماری داده از بازی های تیم استقلال در مسیر قهرمانی این دو دوره و ادعا کرده در جام هایی که همه تیم هایش ۷ یا ۱۰ تیم بوده اند، این قهرمانی ها کسب شده و ارزش نداشته است.

درحالی که در همان سال های لیگ تخت جمشید هم پرسپولیس نتوانسته بود به فینال برسد. در آن سال ها تیم های شرق آسیا مثل مالزی یا اندونزی از تیم های قدرتمند آسیا بودند.

این ادعای پروین و روزنامه پیروزی سبب شده تا استقلالی ها یادآوری کنند که پرسپولیسی ها در دهه ۹۰ و دو سال بعد از دو حضور متوالی استقلال در فینال آسیا به تیم گمنام محمدان بنگلادش با مربیگری ناصر حجازی باختند و حذف شدند و حتی به جمع ۴ تیم برتر آسیا هم نرسیده اند!

تازه تنها قهرمانی قرمزها در جام در جام آسیا با علی پروین هم تورنمنتی ۴ تیمی بوده است! این دعوای پر از کری احتمالا حالا تا مدت ها میان دو تیم ادامه خواهد داشت!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند