Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه ستاد برگزاری آیین اعتکاف تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف انجام شده و قرار است ۵۱ مسجد در سطح استان این مراسم معنوی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ثبت‌نام از معتکفان روزهای ششم تا ۱۰ فروردین ۹۷ در مساجدی که میزبان معتکفین خواهند بود انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: در اردبیل مساجد قدس، ججین، الزهرا آزادی، المهدی حافظ، نواب صفوی، جعفریه سعدی و سادات ویژه خواهران و مساجد جامع، اعظم، امام علی کارشناسان و ابوالفضل سینا برای براداران آماده‌سازی شده است.

ستوده با اشاره به برگزاری این مراسم معنوی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب اضافه کرد: در این سه روز برنامه‌های متعددی از جمله برپایی سخنرانی، نماز جماعت، برپایی جلسات تلاوت قرآن و ادعیه و محافل انس با قرآن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مشارکت شرکت‌کنندگان در تأمین مالی این مراسم متذکر شد: تلاش ما بر این بوده در سال‌های اخیر کمک نهادهای دولتی را به حداقل برسانیم و با این‌وجود همچنان برخی نهادها در برگزاری برنامه مشارکت دارند.

اعتکاف را فرصتی برای راز و نیاز با معبود و بندگی دانست و تأکید کرد: این مراسم فرصت مطلوبی برای تقرب به درگاه الهی به ویژه برای جوانان و نوجوانان فراهم می‌سازد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شده حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام سخنرانی کرد.
در ادامه این مراسم مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.
شنبه ۱۵ اردیبهشت هم، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت، ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌های عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به سوگواری می‌پردازند.
سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی است.
در ظهر شهادت صادق آل عبا، اکبر افخمی و در شام شهادت، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایمی کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود