Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان به استثنای سی‌سخت باز است گفت: متوسط تردد ۳۵۹ دستگاه در یک ساعت با سرعت متوسط ۱۰۳ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ استانها اصفهان نظرات

محمدعلی اسماعیلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اصفهان اظهار داشت: براساس رصد تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مانیتورینگ، تردد شماره‌ برخط و گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و نقل جاده‌ای استان اصفهان، درحال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان به استثنای راه سی‌سخت باز و ترافیک روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: بر اساس تعداد کل ترددهای ثبت شده طی شبانه‌روز گذشته، از تعداد 114 دستگاه تردد شمار بر خط در سطح استان، 815 هزار و 282 تردد به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته با کاهش 4درصدی همراه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: بر این اساس متوسط تردد 359 دستگاه در یک ساعت با سرعت متوسط 103 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است، در این راستا ساعت اوج تردد نیز متوسط در ساعات 12 تا 13 تعیین شده است.

وی پیرامون بیشترین تردد در محورهای استان بیان کرد: بیشترین تردد در محورهای اصفهان- مورچه‌خورت با 31هزار 446 تردد، قم- کاشان(ابتدای آزادراه) با  35هزار و 843 تردد، کاشان- نطنز(انتهای آزادراه) با 29هزار 319 تردد، اصفهان- فولادشهر با 32هزار و 607 تردد و محور فولادشهر- اصفهان با 31هزار و 114 تردد به ثبت رسیده است.

اسماعیلی‌زاده ادامه داد: همچنین سهم تردد وسایل‌نقلیه سنگین از کل ترددها، در محورهای نطنز(جاده قدیم)- سه‌راهی مورچه‌خورت با 73 درصد، جندق- اراک با 21 درصد، سامان- تیران با 16 درصد، عوارضی نجف‌آباد- زرین‌شهر با 13 درصد و کاشان- اردستان با 11 درصد تعیین شده و به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به بیشترین درصد تخلف سرعت غیر مجاز نسبت به کل ترددها اظهار داشت: درصد تخلف سرعت غیر مجاز به ترتیب در محورهای علویجه- اصفهان، خوانسار- دامنه، اصفهان- مبارکه، اصفهان- شهرضا و نجف‌آباد-فولادشهر ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان و عادی در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در کلیه مسیرهای استان از جمله جاده چالوس روان بوده و رویداد ترافیکی خاصی وجود ندارد. - اخبار استانها -

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: تمام مسیرها‌ و جاده‌های استان البرز از جمله جاده چالوس باز بوده و تردد در آن عادی گزارش شده است.

وی افزود: بررسی دوربین‌های نظارت ‌تصویری مستقر در راه‌های البرز نشان می‌دهد بارندگی در تمام محورهای مواصلاتی استان قطع شده و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است و هیچ مسیری بسته نیست.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر تنها در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین در محدوده مهرویلا با کندی تردد مواجه هستیم و از مردم درخواست می‌شود قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع شوند.

سرهنگ کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز با اعلام اینکه تمام مسیرهای استان باز است نسبت به تردد موتورسیکلت در جاده چالوس هشدار داد.

وی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل تردد موتورسیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: در این شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد .

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج ـ چالوس جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ۲۲ درصد حجم مخزن سد تهم زنجان پر شده است 
  • افزایش ۱۴ درصدی بارش‌های اردبیل طی سامانه اخیر
  • افزایش ۱۴ درصدی بارش های اردبیل طی سال‌های اخیر
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران