Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته افزون بر ۹۰۰ حلقه چاه کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان دارای کنتور هوشمند شدند و ۷۵ حلقه چاه غیر مجاز نیز پلمب شدند.

غلامرضا باغ شیرین رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: سال گذشته افزون بر ۹۰۰ حلقه چاه کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان دارای کنتور هوشمند شدند و ۷۵ حلقه چاه غیر مجاز نیز پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی دادگستری سیستان و بلوچستان رفع تصرف افزون بر ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان را از جمله اقدامات مهم برشمرد و گفت: امسال کشفیات قاچاق Contraband در این استان از رشد ۴۰ درصدی برخودار بوده است.

وی اظهار کرد: صاحب پروانه دار شدن افزون بر ۱۸۰ واحد صنفی، کشف ۹۰ درصد سرقت‌ها و دستگیری افزون بر ۱۰ هزار و ۲۳۹ سارق را از دیگر اقدامات امسال اداره پیشگیری‌های امنیتی انتظامی سیستشان و بلوچستان ذکر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قاچاق Contraband استان سیستان و بلوچستان رشد دادگستری کشفیات قاچاق چاه غیر مجاز فیلم عکس من زندگی سرقت رامسر اینستاگرام تهران طلاق محسن یگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان