Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کمیته فرهنگی ارشاد مازندران در ستاد خدمات سفر گفت: در اولین اجرای محسن یگانه در مازندران متأسفانه به‌دلیل کسالت ایشان حین اجرا، به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه مشکل خاصی برای وی پیش نیامد؛ منتها مدیر برنامه‌هایشان تمامی برنامه‌های ایشان را در سطح استان لغو کردند. رضا مرسلی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: ارشاد جلسات کمیته فرهنگی را از بهمن‌ماه سال قبل آغاز کرد و برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درباره برنامه‌های شاد این ایام، نزدیک به 90 مجوز اجرای زنده موسیقی در مازندران طی بازه زمانی دوم الی 11 فروردین سال‌جاری صادر شد.

نماینده کمیته فرهنگی ارشاد مازندران در ستاد خدمات سفر خاطرنشان کرد: جنگ شادی هم با محوریت مراسم بومی ـ محلی به‌صورت رایگان نیز در برخی از شهرهای استان در حال برگزاری است.

مرسلی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص تعداد و برنامه‌های سینماهای فعال استان، بیان کرد: در استان مازندران 14 سینما داریم که 12 سینما فعال است و جهت رفاه حال مسافران باوجود اعلام افزایش قیمت بلیط از سوی سازمان سینمایی، قیمت‌ها تغییری نکرد و با قیمت سال گذشته در حال فروش است.

وی اضافه کرد: قیمت بلیط با توجه به درجه‌بندی سینماها در سراسر استان یکسان است.

نماینده کمیته فرهنگی ارشاد مازندران در ستاد خدمات سفر در پایان درباره آخرین وضعیت محسن یگانه گفت: در اولین اجرای محسن یگانه در مازندران به‌دلیل کسالت ایشان حین اجرا، به بیمارستان منتقل شدند که مشکل خاصی برای وی پیش نیامد؛ منتها مدیر برنامه‌هایشان تمامی برنامه‌های ایشان را در سطح استان لغو کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند