Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اسدآباد از اقامت ۴۴۷ نفر مسافر در محل اسکان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامران اکبری‌شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و ارائه تسهیلات خدمات سفر به مسافران نورزی، اظهار کرد: این ستاد فعالیت خود را از 27 اسفند 96 آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به از محل اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این شهرستان خانه بوم گردی ملحمدره، مهمان‌پذیر ترابیان و سه آموزشگاه مدرسه شبانه‌روزی شهید سلیمانیان ، شهید آزرمی و شهید خزاعی برای اشکان مسافران تدارک دیده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اسدآباد یادآور شد: دو محل اسکان خانه بوم گردی و مهمان‌پذیر 70 نفر ظرفیت دارد که در شبانه‌روز می‌توانند اسکان یابند.

وی با ارائه گزشی از وضعیت مسافران و اقامت آنان از 27 اسفند 96 تا سوم نوروز، گفت: در طی این مدت 447 نفر مسافر نوروزی در خانه بوم گردی ملحمدره ، مهمان‌پذیر ترابیان ، مدارس و نمازخانه پارک‌های ملت و جنگلی اقامت داشتند.

اکبری‌شایگان از 3 هزار . 784 نفر مسافر از مراکز تاریخی ، تفریحی ، توریستی خبر داد و گفت: این مراکز شامل روستاهای حبشی، ملحمدره و غیره است.

وی همچنین با اشاره به گشت‌های نظارتید ایام نوروزی، گفت: امسال در این ایام 45 مورد بازدید از مراکز اقامتی ، رستوران‌ها و مراکز بین‌راهی ، دفاتر خدمات مسافرتی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت: از ابتدای نوروز امسال بیش از ۱۴۰۰ نفر از مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان نطنز اقامت داشته‌اند.

علیرضا غلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نطنز ۱۳ مدرسه شامل ۸۵ کلاس درس را با امکانات مناسب آماده خدمت رسانی به مسافران کرده است.

وی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نطنز تا پایان ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد و میزبان گردشگران است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز، تصریح کرد: شهرستان نطنز به دلیل دارا بودن آثار تاریخی متنوع و طبیعت بکر و زیبا همه ساله میزبان خیل عظیم گردشگران نوروزی است.

غلامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا میهمانان نوروزی نهایت لذت را از سفر به شهرستان نطنز ببرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اقامت بیش از ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • اقامت ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • اسدآباد میزبان بیش از ۴ هزار گردشگر نوروزی
  • اسکان و اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • اقامت ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • بوشهر میزبان انبوه مسافران نوروزی/مراکزاقامتی و تفریحی توسعه یابد
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز
  • بیش از ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بازدید نوروزی از جاذبه‌های گلستان ثبت شد