Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@20:44:15 GMT

آماده وزش باد شدید در ۱۴ استان باشید +جدول

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۹۴۱۰

آماده وزش باد شدید در ۱۴ استان باشید +جدول

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و به تدریج در استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، مازندران، گلستان، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ خواهد داد. همچنین امروز به دلیل وزش باد شدید جنوبی دمای هوا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و شمال غرب کشور افزایش محسوس خواهد یافت و در برخی مناطق گیلان و مازندران به بیش از ۳۰ درجه سلسیوس خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران از اواخر روز شنبه و اوایل یکشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و همواره موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و به تدریج در کرمانشاه، زنجان، دامنه‌های البرز مرکزی و بارش پراکنده در اردبیل، گیلان، همدان و شمال ایلام خواهد شد. بیشینه بارش در غرب استان آذریابجان غربی و غرب کردستان بوده و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق در روز یکشنبه وجود دارد.همچنین از اواخر روز شنبه و اوایل یکشنبه به تدریج با شمالی شدن جریانات دریای خزر مواج خواهد شد. از اواسط روز شنبه و طی روز یکشنبه با وزش باد شدید بر روی عراق و خیزش گرد و خاک و انتقال آن به غرب کشور استان‌های واقع در غرب و شمال غرب غبار آلود پیش بینی می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب نزاجا و ارشد نظامی آجا در شمال‌غرب کشور در جمع خبرنگاران  با اشاره به برگزاری رژه موتوری و پیاده ۲۹ فرودین ارتش در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان  شرقی، اردبیل و  شهر مراغه، دیدار با نماینده، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا را ازدیگر برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش امسال اعلام کرد.

  امیر سرتیپ سیروس امان اللهی ادامه داد: رژه روز ارتش فردا ساعت ۸:۳٠ در محل صبحگاه لشگر ۶۴ ارومیه برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: عملیات اخیر سپاه در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، در مقیاس کوچکی بود.

  امیر سرتیپ سیروس امان اللهی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

مقام ارشد نظامی آجا در شمال‌غرب کشور با اشاره به موضوع تامین مسکن نیروهای زمینی ارتش نیز افزود: ساخت ۲۳ هزار واحد مسکن کل کشور در دستور کار است که از این تعداد ۵۶۰ واحد مربوط به شهرستان ارومیه است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • کشته‌های سیل عمان به ۱۷ نفر رسید | مدارس تعطیل و کارمندان دور کار شدند
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • همسایگان سرسبز و مناسب سفر اطراف پایتخت کدامند؟
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه
  • تبریز-آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • انفجارهای شدید در سرتاسر فلسطین اشغالی