Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:47:10 GMT

‌ هشدارهای پلیس آگاهی به مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۹۶۲۸

‌ هشدارهای پلیس آگاهی به مسافران نوروزی

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آگاهی با اعلام هشدارهایی از شهروندان خواست تا احتیاط های لازم در زمان مسافرت را انجام دهند.

در این هشدارها آمده است:

مسافران وجوه نقد، طلاجات و جواهر آلات و اوراق بهادار خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و تاکید می کند مسافران اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل، هویتی و با ارزش داخل اتوموبیل نگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا حد امکان منزل مسافران منزل را خالی از  سکنه نگذارند و به همسایگان مورد اعتماد خود، ترک منزل را اعلام کنند و اتوموبیل خود را در سطح شهر به پارکینگ های عمومی بسپارند.

از سرپاکردن چادر در اماکن خلوت و به صورت انفرادی جدابپرهیزید و برای اسکان موقت از ستادهای نوروزی راهنمایی بگیرید و در محل های تعیین شده به برپا کردن چادر اقدام کنید؛ همچنین در اماکن عمومی  که چادر های زیادی نصب شده ، چادر خود را ترک نکنید و مراقب اشیاء خود باشید و سعی کنید چادر و خودرو شما زیاد از هم فاصله نداشته باشد.

از تهیه منزل از افراد ناشناس که به صورت کلید به دست منازل کلیدی  بر سر راه شما قرار می گیرند، جدا بپرهیزید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان