Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@09:10:41 GMT

این مردان خبیث در کمین زنان چناران بودند + عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۹۸۹۲

این مردان خبیث در کمین زنان چناران بودند + عکس

حوادث رکنا: رییس پلیس چناران از شناسایی و دستگیری مردانی خبر داد که در کمین زنان می نشستند.

سرهنگ برات اویسی گفت : در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد سرقت Stealing به عنف طلاهای خانمی سالخورده در یکی از مناطق شهر چناران تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی گسترده و سرنخ های بدست آمده، به نوه ناتنی این خانم سالخورده مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اویسی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات نامحسوس میدانی و جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را که جوانی 32 ساله است را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت به عنف طلاهای مادربزرگش با همدستی یکی از دوستانش و فروش قسمتی از اموال مسرقه به 2 نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ اویسی تصریح کرد: با اطلاعات بدست آمده ماموران این فرماندهی طی عملیات های مجزا متهم و افراد مالخر را دستگیر کردند.

▪️فرمانده انتظامی شهرستان چناران با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطر نشان کرد: کلیه اموال مسروقه شامل انگشتر، النگو و دستبند طلا کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سرقت Stealing اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری شناسایی سارقان به عنف زن سالخورده عکس فیلم من زندگی اینستاگرام سرقت طلاق رامسر ازدواج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی ممنوعیت دوباره زنان از وورد به ورزشگاه ها، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است.

خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903073

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟