Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:54:16 GMT

سنجش میزان رضایتمندی مسافران از طریق نظرسنجی آنلاین

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۰۷۰۳

سنجش میزان رضایتمندی مسافران از طریق نظرسنجی آنلاین

پرسشنامه نظرسنجی گردشگران نوروزی شهر اصفهان در وب سایت sana.isfahan.ir قابل دسترس است و همه مسافران می توانند برای ارایه نظرات خود به این وب سایت مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، نظرسنجی و اخذ نظرات مسافران نوروزی از خدمات ستاد خدمات شهر اصفهان در ایام نوروز یکی از پیش نیازهای اصلی برنامه‌ریزی در راستای ارایه خدمات با کیفیت به هموطنان است، از این رو کمیته اطلاع رسانی شهرداری اصفهان در سال‌جاری از طریق نظرسنجی آنلاین از مسافران در مکان‌های گردشگری و پرتردد، اطلاعات لازم در این خصوص را جمع‌آوری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره این نظرسنجی میدانی از یکم تا ۱۵ فروردین ماه است و رضایت مسافران در زمینه‌هایی نظیر خدمات حمل و نقل، محل اقامت، اطلاع رسانی، برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، خدمات شهری و... سنجیده می‌شود، علاوه بر این اطلاعاتی مانند شهر مبدأ، مدت سفر، هزینه و وسیله سفر، محل اقامت و... نیز اخذ می‌شود.

این پرسشنامه به صورت الکترونیک تکمیل و پس از آن در سامانه ثبت می‌شود، علاوه بر آن امکان نظردهی مسافران در سامانه sana.isfahan.ir نیز وجود دارد.

همچنین با توجه به استقرار تعداد زیادی از مسافران در باغ فدک، فرآیند نظرسنجی در این مرکز به صورت روزانه انجام و در پایگاه داده ذخیره می‌شود.  

خروجی‌های این نظرسنجی به صورت گزارش‌های کوتاه مدت در دو مرحله در جلسات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در اختیار کمیته‌های مسئول قرار می گیرد، گزارش تحلیلی نهایی نیز به همراه سیاست‌های پیشنهادی به منظور بهبود خدمات رسانی، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت ارایه خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم