Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید آماده است در تابستان برای خرید مارکوس رشفورد پیشنهادی ارائه دهد.به گزارش وب سایت نود و به نقل از روزنامه اسپانیایی اسپورت، رشفورد ۲۰ ساله به هدف بالقوه فلورنتینو پرز در فصل تابستان

تبدیل شده است. پرز قصد دارد به قوای هجومی تیمش در فصل تابستان جانی تازه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستیانو رونالدو و کریم بنزما ۳۰ سالگی را رد کرده اند و گرت بیل نیز دائما به بازگشت به انگلستان، و البته رفتن به اولدترافورد، لینک می‌شود.

جوان، هیجان انگیز و مستعد تبدیل شدن به بازیکنی در کلاس جهانی، رشفورد تمامی شرایط بازیکن دلخواه زیدا و پرز را دارد و آن ها قصد دارند از فرصت های محدود بازی او تحت نظر یونایتدِ مورینیو و البته الگو برداری او از رونالدو نهایت استفاده را ببرند.

رشفورد در سال ۲۰۱۷ درباره رونالدو گفته بود:

" در دوران رشد، عادت به دیدن بازی های رونالدو داشتم، تقریبا همه ی بازی هایش را می‌دیدم. او به وضوح بازیکن درجه یکی است که در زندگی خود افتخارات بسیاری کسب نموده است. پس وقتی بازیکنی نظیر او از شما تعریف می‌کند، باید به خود ببالید."

رونالدو در سال ۲۰۱۶ درباره رشفورد گفته بود:

"او جوان بسیار خوبی است. من بخشی از خود را در وی می‌بینم. رشفورد جرات دارد، سریع است و در کار با توپ هم توانایی خوبی دارد. من عقیده دارم مهاجمان باید تشنه گلزنی باشند و رشفورد این عطش را دارد. آینده وی کاملا درخشان است.

رد و بدل شدن این صحبت ها نشان می‌دهد که حضور همزمان رشفورد و رونالدو در سانتیاگو برنابئو می‌تواند یک اتفاق رویایی برای مهاجم جوان باشد و وی از رونالدو به عنوان یک ناظر در راه پیشرفت استفاده کند.

رشفورد که در برتری ۱-۰ جمعه شب انگلستان مقابل هلند به صورت ثابت به میدان رفت، در این فصل ۱۴ بار به عنوان بازیکن ثابت برای یونایتد بازی کرده و در ۱۳ بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. وی در تمامی رقابت های این فصل ۱۲ گل و ۸ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس کریستیانو رونالدو مارکوس رشفورد جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ