Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@23:40:00 GMT

اجرای برنامه «چشمه شیرین» در امامزاده حسن(ع) کرج

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۰۸۳۰

علی علی‌اکبری در گفت وگو با ایکنا از البرز به پخش برنامه «چشمه شیرین» از شبکه رادیویی قرآن اشاره و اظهارکرد: این برنامه چهارم و پنجم فروردین به صورت زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در امامزاده حسن(ع) کرج اجرا و پخش می‌شود.
وی افزود: این برنامه شامل آیتم‌های زیبا و جذاب ازجمله قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، آشنایی با مفاهیم قرآن‌کریم و سیره اهل بیت(ع) و «آداب نوروز» است که با حضور نخبگان قرآنی در 90 دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول بیان کرد: طی اجرای این برنامه برترین قاریان استان به همراه یک کارشناس بومی جهت تصحیح قرائت آیتم قرآن بخوانید، جایزه بگیرید در برنامه حضور دارند.
علی‌اکبری در ادامه به اجرای یک نمایش سه دقیقه‌ای در این برنامه اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای این آیتم، یک سوال مطرح می‌شود و به ۱۰ نفر (پنج نفر به صورت پیامکی و پنج نفر به صورت میدانی) که به سوال پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهدا می‌شود.
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه البرز ابرازکرد: پراکندن رایحه قرآنی در نوروز باستانی، آشنایی بیشتر با قواعد روخوانی و تجوید قرآن‌کریم، آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن‌کریم، اهل بیت(ع) و توجه به ماه رجب از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه است.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تتلو در زندان قرآن می‌خواند و تلویزیون می‌بیند

 

به گزارش تابناک، محاکمه تتلو که از اسفند سال گذشته به اتهام تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دایر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان به ارتکاب جرائم منافی عفت، مصرف موادمخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران و فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران آغاز شده بود، دوشنبه گذشته و با برگزاری سومین جلسه پایان یافت.

به گزارش همشهری، در ابتدای این جلسه قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین افشاری اتهامات متهم را بار دیگر به او تفهیم کرد و از او خواست آخرین دفاعیات خود را بیان کند.

الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.

با توجه به ملاقات‌ها و گفتگوهایی که با موکل‌تان داشتید، او را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خب، من قبل از اینکه به‌عنوان وکیل مدافع متهم انتخاب شوم، هیچ شناختی از او نداشتم؛ به همین دلیل نمی‌توانم در این‌باره قضاوتی داشته باشم، اما در این مدت متوجه شدم که موکلم فردی بسیار آرام و البته با روحیه‌ای حساس و لطیف است.
در زندان به چه کارهایی مشغول است؟

او سعی می‌کند بیشتر اوقاتش را در زندان به خواندن قرآن و نهج‌البلاغه، تماشای تلویزیون و کارهای هنری خودش ازجمله نوشتن شعر و موسیقی بپردازد.

اشاره کردید که او در زندان تلویزیون تماشا می‌کند. بیشتر پای چه برنامه‌هایی می‌نشیند؟

موکلم به‌گفته خودش تمام ماه رمضان را روزه گرفت. او علاقه زیادی به برنامه محفل که در شب‌های ماه رمضان پخش می‌شد، داشت و پای این برنامه می‌نشست. البته سریال‌های دیگری هم تماشا می‌کند که حتی به برخی از آن‌ها نقد هم دارد. او به مناسبت ۱۳ رجب، سالروز تولد امیرالمومنین (ع) هم شعری سروده و قصد دارد درصورت آزادی آن را اجرا کند.

دیگر خبرها

  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند و تلویزیون می‌بیند
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر