Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: از تعداد 10داروخانه فعال در سطح شهرستان نهاوند 2داروخانه بصورت شبانه روزی فعال هستند.

 وی تصریح کرد: از مجموع 10 داروخانه فعال درشهرستان، 3 داروخانه در شهرنهاوند و 2 داروخانه در شهرکیان و فیروزان و 5 داروخانه در مراکزخدمات جامع سلامت روستایی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند تاکید کرد: طبق قانون در ایام تعطیلات به جز در موارد خاص، تنها داروخانه های شبانه روزی حق فعالیت دارند. 

دارابی افزود: در همین راستا در ایام تعطیلات نوروز نیزبجز 2 داروخانه شبانه روزی ، یک داروخانه جهت رفاه حال همشهریان نیز بعنوان کمکی فعال است. 

وی با اشاره به وجود 2داروخانه شبانه روزی در سطح شهر ، گفت: تنها داروخانه دکترامینی در خیابان ۱۷شهریور و داروخانه دکتر مرادی در بیمارستان علیمرادیان بصورت ۲۴ساعته فعال هستند که در این ایام تعطیل یک داروخانه کمکی دیگر بصورت روزانه از بین داروخانه ها چرخشی کشیک دارند.
انتهای پیام/ص.ف

فعالیت داروخانه های شبانه روزی در نهاوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 97 پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج