Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ،حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اینکه با همکاری مردم و نهادها وارگانهای مدیریت شهری همزمان با ساعت زمین در شهرهای بزرگ جهان، المان های مهم شهر تهران نیز خاموش می شوند، گفت :هدف از این اقدام این است که توجه مردم و مسئولان مربوطه را به مشکلات زمین جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در عصر حاضر انسانها با تخریب زیستگاه های محیطی، مصرف بی رویه سرمایه های ملی و افزایش گازهای گلخانه ای سبب بوجود آوردن مشکلاتی برای زمین شده اند. افزایش دمای عمومی کره زمین باعث تغییرات گسترده در اقلیم مناطق مختلف می‌شود که زندگی و معیشت انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: در ساعت زمین تنها با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه حتی به مدت یک ساعت،به زمین احترام بگذاریم.

بر اساس این گزارش ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال برگزار می شود.
در حال حاضر این روز به عنوان «روز بین المللی مادر زمین» شناخته می‌شود و در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران مردم برای محافظت از زیبایی‌های سیاره برای نسل آینده سعی می‌کنند تا در آن روز به مدت یک ساعت تمام لامپ‌ها و وسایل الکتریکی به ویژه در مراکز عمومی را خاموش کنند.

شایان ذکر است این برنامه با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و مقابله باتغییرات اقلیمی در روز پنجم فروردین سال جاری از ساعت 20:30 تا 21:30 انجام می شود.

یادآور می شود،نخستین گرامیداشت ساعت زمین در ایران در سال 1390 و با خاموشی چراغ‌های برج میلاد در تهران انجام شد و تاکنون نیز ایران در 5 بارمتوالی برای پاسداشت این روز مشارکت فعال داشته است.

همزمان با این رویداد جهانی ،امشب نیزبرج میلاد در تهران به مدت یک ساعت خاموش می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بقایای یک سکونتگاه 7 هزارساله در صربستان (+عکس)
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی