Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون اول رییس جمهور با حضور در ارگ تاریخی بم از روند بازسازی این ارگ بازدید کرد.اسحاق جهانگیری صبح امروز به‌همراه رییس میراث فرهنگی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، فرماندار بم و امام جمعه بم، با حضور در ارگ تاریخی بم از روند بازسازی این ارگ که به دلیل زلزله ۵ دی‌ماه ۱۳۸۲ تخریب شده بود، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح خط تولید کارخانه کرمان موتور آخرین برنامه‌ سفر معاون اول رییس جمهور به استان کرمان خواهد بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران

ایسنا/کرمانشاه رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرپلذهاب از حضور پررنگ گردشگران نوروزی در آبشار پیران به عنوان بلندترین آبشار پلکانی ایران خبرداد.

نادر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فراهم بودن امکان بازدید گردشگران از آبشار پیران در سرپلذهاب، اظهارکرد: سال ۱۳۹۶ مسیر دسترسی به این آبشار از روستای پیران که به قسمت پائین دست آبشار می رسید، تخریب شد و گردشگران تا چندسال مجبور بودند تنها از طریق روستای ژالگه از قسمت بالادست آبشار آن را نظاره کنند. 

وی افزود: سال گذشته پس از چندسال مسیر دسترسی به این آبشار از پائین دست مورد بازسازی قرار گرفت، اما متاسفانه بازهم به دلیل بارش های شدید باران و ریزش کوه مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد که امسال آن را دوباره بازگشایی کردیم. 

رئیس میراث فرهنگی سرپلذهاب با تاکید براینکه گردشگران می توانند پس از چندسال آبشار پیران را از پائین دست تماشا کنند، عنوان کرد: پارکینگ و سرویس های بهداشتی محوطه آبشار هم کاملا بازسازی شده و از مسیر ۱۲۰۰ متری پارکینگ تا آبشار که گردشگران باید به صورت پیاده بروند، حدود ۸۰۰ متر آن بازسازی شده و تنها ۴۰۰ متر آن باقی مانده که آن هم در سالجاری بازسازی خواهد شد، اما مانعی برای بازدید گردشگران از آبشار نیست. 

وی با بیان اینکه امسال استقبال گردشگران از آبشار پیران بسیار بالا بوده، عنوان کرد: طی روزهای گذشته روزانه حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ نفر از آبشار پیران بازدید کرده اند.. 

رحیمی در ادامه یادآورشد: علاوه بر آبشار پیران، بنای سنگی تاق گرا متعلق به دوره اشکانی یا ساسانی، گوردخمه دکان داوود از دوره مادها یا هخامنشیان و سنگ نگاره آنوبانی نی یادگاری ۴۸۰۰ ساله از لولوبیان ها  نیز در این ایام پذیرای گردشگران زیادی است. 

وی تاکید کرد: از آنجایی که در این فصل از سال سرپلذهاب طبیعتی بسیار زیبا و دلنشین با آب و هوایی معتدل و کاملا بهاری دارد، بخش زیادی از گردشگران از جاذبه های طبیعی این شهرستان همچون دشت های وسیع و سراب های پرآب آن بازدید می کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا