Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:21:24 GMT

ماندگاری از فرصت‌ها و آسیب‌های دید و بازدید می‌گوید + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۱۹۲۶

ماندگاری از فرصت‌ها و آسیب‌های دید و بازدید می‌گوید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجت‌الاسلام ماندگاری در سخنانی به برخی فرصت‌ها و آسیب‌های دید و بازدید اشاره کرد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ فرهنگی قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا دید و بازدید و صله رحم از تأکیدات مهم دین مبین اسلام است. این ارزش دینی به قدری اهمیت دارد که خداوند متعال بخشی از آیات قرآن را به آن اختصاص داده است و نیز اهل‌بیت(ع) روایات فراوانی را درباره آن بیان فرموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روایات گویای آثار مادی و معنوی بالای صله رحم است. به عنوان نمونه رسول اکرم صلی‌الله علیه‌وآله در روایتی فرمودند: «صله رحم، شهرها را آباد می‌کند و عمرهای مردم را افزایش می‌دهد، اگرچه اهل آن بلاد از خوبان نباشند».

این سنت نیکو به محبت خداوند متعال در جامعه ما نیز از گذشته‌ها برقرار بوده است و به بهانه ایام مبارک و اعیاد خاص به پا داشته می‌شود. حجت‌الاسلام ماندگاری در سخنانی با بیان اینکه دید و بازدیدها و رفت و آمد یکی از زیباترین کارهاست،  افزود:  رفت و آمد علاوه بر اینکه صله رحم است، ثواب دارد، برکت و طول عمر می‌آورد و بلاها را دفع می‌کند و گناهان را می‌بخشید.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های دید و بازدیدهای عصر حاضر گفت: خارهای این سنت زیبا را جدا کنیم. یک خار که مانع استفاده کمتر مردم از این گل می‌شود، تجملات است؛ زیرا هدف از مهمانی خوردن نیست. تمام صفای این دید و بازدیدها به آن است که مؤمنین به دیدار یکدیگر می‌روند.

حجت‌الاسلام ماندگاری در ادامه به برخی دیگر از آسیب‌های دید و بازدید اشاره کرد که در ادامه می‌بینید. 

انتهای‌پیام/  

R1392/P1356/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم

در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس، تامی آبراهام می توانست روی پاس زیبای سردار آزمون برای رم گلزنی کند اما ضربه نه چندان خوب مهاجم انگلیسی با واکنش شزنی همراه شد.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید