Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:03:17 GMT

قم|نصب روزانه بیش از ۳۰۰۰ چادر در بوستان‌های سطح شهر قم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۱۰۱

قم|نصب روزانه بیش از ۳۰۰۰ چادر در بوستان‌های سطح شهر قم

معاون شهردار قم گفت: در روزهای نخست سال جدید روزانه بیش از ۳ هزار تخته چادر در سطح استراحتگاه‌ها و بوستان‌های سطح شهر نصب‌شده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد تسهیلات استان قم با اشاره به آمادگی‌های شهرداری قم برای اسکان مسافران، اظهار داشت: شهرداری قم از ماه‌های گذشته زیرساخت‌های لازم برای اسکان اضطراری مسافران را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تشکیل کمیته‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، افزود: 10 کمیته اجرایی درزمینهٔ ارائه خدمات نوروزی به مسافران ورودی به شهر قم تشکیل‌شده که تهیه و ایجاد زیرساخت‌های لازم از محورهای اصلی این کمیته‌ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اسکان مسافرین در برخی پارکینگ‌ها با توجه به حجم بالای جمعیت گفت: باید به دنبال ساماندهی اسکان زائران باشیم و در این زمینه نظارت بر قیمت مکان‌های اقامتی ضروری است.

سامع با بیان اینکه در ایام نوروز تمام امکانات شهر برای پذیرایی از زائرین و شهروندان آماده‌شده عنوان کرد: در قالب ستاد تسهیلات نوروزی، شهرداری قم 10 کمیته فعال‌شده‌اند تا درزمینهٔ مختلفی ازجمله نظافت شهری، ایمنی، انتظامی بخشی و اسکان خدمات مطلوبی را بتوانیم به زائرین و شهروندان ارائه کنیم.

وی با اشاره به افزایش مسافران ورودی به شهر، نیاز به اسکان شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال با توجه به برنامه محدودسازی فضاهای اسکان موقتی زائرین، بوستان‌هایی ازجمله مهدی، امام رضا(ع)، نیایش، علوی، فدک و غدیر را برای اسکان در اختیار زائرین قرار دادیم که استقبال خوبی برای برپایی چادر در آن‌ها صورت گرفت

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در روزهای نخست سال جدید روزانه بیش از 3 هزار تخته چادر در این استراحتگاه‌ها نصب‌شده است خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که زائرین بیشتر از فضاهای اقامتی شهر استفاده کنند و در این زمینه نظارت بر قیمت مکان‌های اقامتی و فضاهای مسقف می‌تواند به اسکان مسافرین کمک کند.

سامع  با بیان اینکه در پارکینگ‌های مسجد جمکران به دلیل حجم زیاد جمعیت شاهد برپایی چادر در کنار خودروها بودیم تصریح کرد: به‌طورکلی اسکان در پارکینگ‌ها باید در شهر قم ساماندهی شود که مسجد مقدس جمکران نیز یکی از این کمپینگ های مهم و پرتجمع شهری است.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌های اسکان مسافر خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در مسئله اسکان زائر در بوستان‌های سطح شهر بوده که خوشبختانه از امسال زیرساخت‌های لازم در این زمینه ایجادشده است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود