Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:42:46 GMT

اسکان مسافرین در شهر باید ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۱۳۳

اسکان مسافرین در شهر باید ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید امیر سامع امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، با بیان اینکه در ایام نوروز تمام امکانات شهر برای پذیرایی از زائرین و شهروندان آماده شده است اظهار کرد: در قالب ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم 10 کمیته فعال شده‌اند تا در زمینه‌های مختلفی از جمله نظافت شهری، ایمنی، انتظامی بخشی و اسکان خدمات مطلوبی را بتوانیم به زائرین و شهروندان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مسافرین ورودی به شهر، نیاز به اسکان شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: امسال با توجه به برنامه محدودسازی فضاهای اسکان موقتی زائرین، بوستان‌هایی از جمله مهدی، امام رضا(ع)، نیایش، علوی فدک و غدیر را برای اسکان در اختیار زائرین قرار دادیم که استقبال خوبی برای برپایی چادر در آنها صورت گرفت.

معاون شهردار قم با بیان اینکه در روزهای ابتدایی سال جدید روزانه بیش از 3 هزار تخته چادر در این استراحت‌گاه‌ها نصب شده است خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که زائرین بیشتر از فضاهای اقامتی شهر استفاده کنند و در این زمینه نظارت بر قیمت مکان‌های اقامتی و فضاهای مسقف می‌تواند به اسکان مسافرین کمک کند.

وی با بیان اینکه در پارکینگ‌های مسجد جمکران به دلیل حجم زیاد جمعیت شاهد برپایی چادر در کنار خودروها بودیم تصریح کرد: به طور کلی اسکان در پارکینگ‌ها باید در شهر قم ساماندهی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت

حسنی مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.

او افزود: یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

حسنی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد. 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است