Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود دو ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فعالیت های واضح برخی بازیکنان و ایجنت های آنها در رسانه های ورزشی برای حمایت از برخی ملی پوشان دعوت شده برای راهیابی به لیست نهایی به اوج خود رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فهرست کارلوس کی روش هر بار مملو از سورپرایزها و چهره های تازه ای است که حتی سرمربیان باشگاهی  نیز حسابی روی بازی کردن آنها در ترکیب تیم ملی باز نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اعتقاد برخی از خبرنگاران و اهالی رسانه به این دسته از بازیکنان به حدی می رسد که برای دفاع از عملکرد آنها دست به قلم و کیبورد می شوند و از بازی آنها ستایش می کنند.

غیر از بحث سلیقه و اعتقاد، این تعریف و تمجیدها گاهی از حالت طبیعی خارج می شود و مرزهای غلو و حتی تبلیغ برای بازیکنان  را پشت سر می گذارد که نمونه بارز آن را همین امروز در مورد یک بازیکن ضعیف در بازی مقابل تونس شاهد هستیم. در حالی که نمایش بسیار ضعیف یکی از بازیکنان تازه وارد به ترکیب تیم ملی برای اغلب کارشناسان مشهود بوده ، یکی از سایت های خبری پربیننده به طرز عجیبی دست به تحسین بازی این مهره ملی پوش زده است و همه اشتباهات و بازی متزلزل او را نادیده گرفته تا نشان دهد مناسبات خاصی با این بازیکن دارد و در این راه حاضر است از اعتبار سایت هزینه کند.

در فرصت باقیمانده تا جام جهانی از این دست جهت گیری های رسانه ای که آغشته و آلوده به تحرکات دلالی است، کم نخواهیم دید و در واقع قرار و مدارهای پشت پرده برای رساندن برخی بازیکنان بی کیفیت به ترکیب اوج می گیرد. در این میان اگر کی روش گوش و چشمش مثل برخی همکاران ایرانی اش به نوشته های اینگونه رسانه ها می بود، باید شاهد فاجعه ای در روسیه می بودیم. وظیفه منتقدان منصف و کارشناسان واقعی این است که از حق مهره های شایسته دفاع کنند و اجازه ندهند با جوسازی رسانه ای، بازی ضعیف یک بازیکن بالعکس جلوه داده شود و بازیکنی بدون اینکه سزاوار باشد، سوار هواپیمای جام جهانی شود.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899115

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی