Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:28:42 GMT

اجرای نمایش رنجنامه در یادمان شلمچه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۳۸۱

اجرای نمایش رنجنامه در یادمان شلمچه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اجرای نمایش "رنجنامه"به کارگردانی عادل کروشاوی از خرمشهر و بازیگری مسعود بغلانی در دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور "فاتحان آسمان"در خرمشهر ادامه دارد.

نمایش " رنجنانه"  روایتگر رشادت ۳۵روز مقاومت خرمشهر است که تا کنون پس دونوبت اجرای در محل موزه دفاع مقدس خرمشهر قرار است در یادمان شلمچه نیز اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خیابانی" رنجنامه " قرار است در قالب دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور فاتحان آسمان با 3 نوبت اجرا در یادمان شلمچه به اتمام برسد.

همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور فاتحان آسمان با حضور ۱۵گروه نمایشی به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان، کانون تئاتر انقلاب ودفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی و معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد و با همکاری کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور از ۲۵اسفند ۹۶لغایت۱۵فروردین ۹۷در یادمان های دفاع مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/د

رنجنامه در یادمان شلمچه روایت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند