Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:19:04 GMT

انتقاد سرمربی معروف فوتبال پس از برد بزرگ

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۴۶۵

انتقاد سرمربی معروف فوتبال پس از برد بزرگ

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی مراکش شب گذشته با 2 گل صربستان را شکست داد تا اولین بازی تدارکاتی جدی برای جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذارد. اما علی رغم این برد، سرمربی این تیم آنچنان که باید و شاید از عملکرد تیمش رضایت نداشت.

هروه رناند مصاحبه اش را با انتقاد از شاگردانش آغاز کرد و گفت: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم اما سطح بازی از آنچه توقع داشتیم، پایین تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من باید از اشتباهات بازیکنانم صحبت کنم، آن ها در شروع بازی در جو بازی نبودند و نمایش خوبی ارائه نکردند؛ اما در ادامه بازی را به دست گرفتند و به لحاظ تاکتیکی خیلی خوب بودند و سیطره کامل داشتند و در موقعیت سازی هم خوب عمل کردیم.

وی افزود: ما مشکلاتی را برای تیم صربستان ایجاد کردیم و آن ها را مجبور به بازگشت به عقب کردیم. شاید از لحاظ کلی و تیمی کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ اما به لحاظ فنی خیلی خوب نبودیم و باید از این ناحیه بهتر شویم.

تیم ملی مراکش یکی از حریفان ایران در جام جهانی است و شاگردان کی روش اولین بازی خود را با این تیم برگزار خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

سرمربی مراکش پس از برد نسبت به کیفیت بازی شاگردانش انتقاد  کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران لیگ برتر فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم

بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا معروف به جشن قهرمانی اتلتیک روز گذشته با حضور یک میلیون نفر در کوپا دل ری به شکلی ویژه در شهر بیلبائو اسپانیا به مدت ۶ ساعت برگزار شد.

جشن قهرمانی اتلتیک بیلبائو که به گابارا معروف است، روز گذشته با حضور یک میلیون نفر برگزار شد. این جشن قرن فوتبال اسپانیا نام گرفت. این جشن پس از ۴۰ سال با عنوان جشن "گابارا" برگزار شد . (گابارا به قایق‌های کوچک حمل مسافر گفته می‌شود).

این بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیاست. بیش از یک میلیون نفر اتلتیک را در جشن جامی که روز شنبه مقابل مایورکا در فینال کوپا دل ری به دست آورد، همراهی کردند و آنها این کار را در اطراف رودخانه معروف شهر، در مسیر گچو تا تالار شهر بیلبائو انجام دادند. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • حضور قلعه‌نویی در باشگاه آلانیا اسپور+ عکس