Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:37:55 GMT

فرماندار جاسک 10تن هندوانه به گردشگران نوروزی هدیه داد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۵۹۴

فرماندار جاسک 10تن هندوانه به گردشگران نوروزی هدیه داد

بندرعباس - ایرنا- فرماندار جاسک هرمزگان در یک ابتکارعمل کم سابقه 10 تن هندوانه را در چهارمین روز از فروردین 97 به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرهدیه داد.

محمد احمدی روز شنبه در حاشیه پذیرایی از مسافران نوروزی در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: این اقدام به رسم میهمان نوازی و ایجاد خاطره خوب ازاین شهر به همت کشاورزان منطقه برای مسافران نوروزی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که به همراه اعضای خانواده از صبح امروز در کنار در ورودی این شهر منتظر مسافران بود به هر خانواده 2 عدد هندوانه هدیه می داد و این کار موجب خوشحالی و ابراز رضایت مسافران به این شهر شده بود.
فرماندار جاسک ادامه داد: با توجه نامگذاری سال حمایت از تولیدات داخلی توسط مقام معظم رهبری، تولید و دسترنج کشاورزان صیفی کاشت جاسک علاوه بر مصرف بازارهای داخلی به کشورهای عراق ، ترکیه ، ارمنستان و روسیه صادر می شود.
احمدی گفت: داشتن سد جگین برای توسعه کشاورزی و باغداری، دسترسی به آب های بین المللی وصید در آب های آزاد، پرورش میگو، صادرت شتر به کشورهای حوزه خلیج فارس، استقرار منطقه دوم نیروی دریایی ارتش وتبدیل شدن به قطب صنعتی و تجاری درآینده از مزیت های مهم در توسعه جاسک است.
وی اظهار امیدواری کرد: استقبال گرم و خوب از مسافران موجب می شود که مهمانان نوروزی نسبت به انتخاب جاسک برای سرمایه گذاری و گردشگری پیش قدم باشند.
وی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی در این ایام با سفر به شهرستان جاسک می توانند ضمن برخورداری از سفری جذاب و خاطره انگیز از طعم دلچسب غذاهای دریایی و محلی آن نیز استفاده کنند.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199 /6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بندرعباس جاسك هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد

به گزارش خبرآنلاین، این عکس با این نوشته «شاید براتون جالب باشه بدونید معلمای عشایر برا روز معلم ،چی هدیه میگیرن» در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر جزو پربازدیدها قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903087

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی