Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:32:36 GMT

دیدار با خانواده شهداء یک توفیق الهی است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۶۵۷

دیدار با خانواده شهداء یک توفیق الهی است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ حسین سنچولی در دیدار با خانواده‌های شهیدان حسینعلی میر بزرگو شهید رضا بارانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای خانواده‌های این شهیدان والامقام از مقام شامخ این شهیدان سرافراز تجلیل کرد.

وی در جریان این دیدار ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و دلاور مردی‌های آنان در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: شهید حسینعلی میر بزرگ در تاریخ ۱۴ مرداد ماه سال ۶۶ در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید "رضا بارانی" در تاریخ ۲۴ مهر ماه سال ۱۳۹۳ در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/گ

دیدار با خانواده شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • آغوش باز باغستان سنتی قزوین برای آیین «پنجاه‌به‌در»
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه