Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@16:41:06 GMT

مسعود شجاعی با بازوبند کاپیتانی بازگشت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۸۵۳

مسعود شجاعی با بازوبند کاپیتانی بازگشت

مسعود شجاعی بعد از گذشت ۲۸۴ روز مجددا کاپیتان تیم ملی ایران شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود شجاعی هافبک ایرانی آ اِ ک آتن بعد از عملکرد درخشانی که در ترکیب تیم باشگاهی‌اش داشت، مجددا مورد رضایت کارلوس کی‌روش قرار گرفت و بعد از پشت سر گذاشتن موانعی که برای بازگشتش به تیم ملی وجود داشت، امروز مجددا با پیراهن ایران به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شجاعی آخرین بار در هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی با پیراهن تیم ملی ۶۹ دقیقه مقابل ازبکستان بازی کرده بود ولی طی ۲۸۴ روز گذشته به اردوهای تیم ایران دعوت نشد.

شجاعی پس از پشت سر گذاشتن دوران دشواری که سپری کرده بود، مجددا با پیراهن شماره ۷ تیم ملی ایران و در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی برای تیم کشورش به میدان رفت و جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی تونس بود.

ایران این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هافبک ایرانی آ ا ک آتن سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کاپیتان تیم ملی ایران کارلوس کی روش مسعود شجاعی هافبک ایرانی آ ا ک آتن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید تیم ملی بارسلونا فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی فوتبال رونالدو فوتبال جهان باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی یورو 2016 علی کریمی برانکو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین