Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:25:07 GMT

درسی که رونالدو به صلاح و مصری ها داد (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۲۹۸۸

درسی که رونالدو به صلاح و مصری ها داد (عکس)

کریس رونالدو در دیدار شب گذشته پرتغال مقابل مصر به محمد صلاح نشان داد که برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا، باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها در دیدار دوستانه دیشب مقابل مصر فاصله زیادی با شکست نداشتند. بعد از یک نیمه نه چندان خوب، صلاح در ابتدای نیمه دوم با یک شوت دقیق و تماشایی، دروازه پرتغال را باز کرد تا قهرمان اروپا در آستانه شکست در این دیدار دوستانه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

وقتی بازی وارد وقت های اضافه شد، شکست پرتغال قطعی به نظر می رسید اما برای تیمی که کریس رونالدو را در اختیار دارد، شکست خیلی زود می تواند به پیروزی تبدیل شود.

 

ابتدا در دقیقه 90+2، روی ارسال ریکاردو کوارشما، رونالدو از غفلت مدافعان مصر استفاده کرد و با ضربه سر دروازه را باز کرد. او بعد از باز کردن دروازه حریف، به جای شادی کردن، توپ را سریع از داخل دروازه برداشت و به مرکز زمین برد تا بازی زودتر به جریان بیفتد.

 

 

 

این روحیه شکست ناپذیر او دو دقیقه بعد نتیجه داد و روی یک ضربه آزاد دیگر، باز هم با ضربه سر دروازه مصر را باز کرد تا این بار با خیال راحت شادی اش را با هم تیمی هایش تقسیم کند.

 

درخشش صلاح در این فصل باعث شده بود تا بسیاری او را در سطح لیونل مسی و کریس رونالدو توصیف کنند اما او در این دیدار متوجه شد برای رسیدن به سطح بازیکنانی که در 10 سال اخیر، بهترین های دنیا بودند، باید روحیه شکست ناپذیری را هم به کیفیت فنی اش اضافه کند.

 

 

کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

ویدئو: 330255

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

شگفتی ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

الهلال در وقت های تلف شده نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی پس از بازبینی صحنه مشخص شد بازیکن این تیم در آفساید بوده و این پنالتی لغو شد. تیم عربستانی در آغاز نیمه دوم موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. حرکت خوب ساویچ از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه نوک پای مالکوم وارد دروازه شد تا بازی سه بر یک شود.

اما سریال پنالتی ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم رسید. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ثانیه های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • تحلیلگران مصری: خشم تل‌آویو نشانه ضربه کاری ایران است
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست