Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:25:00 GMT

هشدار روسیه به آمریکا،تلافی خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۳۱۱۴

هشدار روسیه به آمریکا،تلافی خواهیم کرد

یک سناتور ارشد پارلمان روسیه هشدار داد در صورتی که آمریکا در حمایت از لندن تصمیم به اخراج دیپلمات‌های روس از این کشور بگیرد، مسکو فورا اقدامات متقابل را صورت خواهد داد.

 خبرگزاری فارس: «ولادیمیر دژاباروف» قائم مقام کمیته امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه امروز شنبه تأکید کرد، در صورتی که واشنگتن تصمیم به اخراج دیپلمات‌های روس بگیرد، مسکو نیز فورا اقدامات متقابل را اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، منابع آمریکایی امروز گزارش کردند که شورای امنیت ملی آمریکا روز گذشته پیشنهاد اخراج تعدادی از دیپلمات‌های روس در حمایت از انگلیس در جریان پرونده مسمومیت جاسوس روس‌تبار را مطرح کرده است.

شبکه «سی ان ان» به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش کرد که احتمال می‌رود اوایل هفته جاری، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمرکیا در خصوص این پیشنهاد اقدامات لازم را انجام دهد.

قائم مقام کمیته امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» هشدار داد: «اگر آمریکا تصمیم به اخراج دیپلمات‌های روس بگیرد، اقدامات متقابل فورا لحاظ خواهد شد».

این سناتور ارشد روس افزود، البته بعید است که دونالد ترامپ چنین پیشنهاداتی را مدنظر قرار دهد چرا که در حال حاضر نیز مشکلات و مسائل بسیاری در روابط میان روسیه و آمریکا وجود دارد که باید برطرف شود بویژه با توجه به اینکه اتهامات مطرح شده از جانب «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس کاملا بی‌اساس است.

«سرگئی اسکریپال» پیشتر سرهنگ سرویس اطلاعاتی ارتش روسیه بود و در سال ۲۰۱۰ با جاسوس‌های روس که در غرب گرفتار شده بودند مبادله شد و از انگلیس پناهندگی گرفت. در سال ۲۰۰۶ یک دادگاه روسیه‌ای اسکریپال را به دلیل همکاری با سرویس MI۶ در دوران خدمتش در ارتش روسیه به خیانت متهم کرده بود.

دولت انگلیس مدعی شده اسکریپال و دخترش در معرض یک عامل اعصاب جنگی قرار گرفته‌اند که در روسیه تولید می‌شود. آن‌ها در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و حالشان وخیم اعلام شده است.

مسکو هرگونه مشارکت در مسموم کردن اسکریپال را رد کرده و تأکید کرده است که زرادخانه‌های سلاح‌های شیمیایی روسیه به طور کامل امحا شده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003L3X

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود

مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل جاری مسیر خود را از سرمربی هلندی‌شان جدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جایگاه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری متزلزل به نظر می‌رسد. نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در پایان فصل جاری است.

طبق این گزارش؛ حتی در صورت قهرمانی شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خیلی بعید است که این مربی هلندی بتواند جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

پیشتر نشریه «کیکر» آلمان با انتشار خبری مدعی شده بود؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS (گروهی که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه من‌یونایتد را خرید و بر بخش ورزشی آن کنترل پیدا کرد) با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است. این مربی آلمانی در پایان فصل جاری با توافقی دوجانبه که اخیراً حاصل شد، از سمت سرمربیگری بایرن کنار‌ه‌گیری خواهد کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

منچستریونایتد که یکشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها شد، در لیگ برتر انگلیس وضعیت چندان خوبی ندارد و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را ندارد.

تن‌هاخ 54 ساله تابستان 2022 بود که هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در همان فصل اول این تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رساند و تا فینال جام حذفی انگلیس هم پیشروی کردند. او تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود