Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@21:56:37 GMT

جمع آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۳۲۲۶

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در ایام تعطیلات نورزی و در راستای پیشگیری و کاهش وقوع جرائم به ویژه سرقت، طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 97 طرح با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در سه مرحله به اجرا درآمد که در مجموع 81 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و برای طی دوره درمان، تحویل مراکز مجاز بازپروری و نگهداری معتادان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فضلی علیشاه با اشاره به این که معتادان متجاهر و کارتن خواب عامل مهمی در افزایش وقوع سرقت هستند، افزود: هدف از اجرای این گونه طرح‌ها کاهش وقوع سرقت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، درمان معتادان و بازگرداندن آنها به جامعه، زیباسازی چهره شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: مشارکت و همکاری ارگان ها، سازمان های مردم نهاد و شهروندان، کاهش چشمگیر جرایم که از دغدغه مردم و مسئولان است را در پی خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ جمع آوری معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم