Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:43:42 GMT

بازداشت سارق اموال گردشگر خوزستانی در رشت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۳۴۱۳

بازداشت سارق اموال گردشگر خوزستانی در رشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، رئیس پلیس آگاهی گیلان در تشریح این خبر گفت: 48 ساعت مانده به پایان سال 96 خانواده ای مراجعه و اعلام کرد کیف حاوی مقادیر زیادی پول نقد ، چک هایی در وجه حامل ، کارت عابر بانک و مدارک شناسایی پدر خانواده در خیابانی در رشت به سرقت رفت.

سرهنگ فلاح کریمی افزود : به محض دریافت دستور قضایی گروهی از کارآگاهان زبده آگاهی برای پیگیری این پرونده انتخاب و بعد از 24 ساعت سارق را که ابتدا در رشت با کارت عابر بانک به گرفتن موجودی از حساب اقدام کرده و بعد در کرج با برداشت وجوه نقد و همچنین با استفاده از همان کارت اجناسی خریداری کرد شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سارق که اهل گیلان اما ساکن استان البرز است بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چک رئیس پلیس سرقت شناسایی و دستگیر عابر بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین شاهرخی وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم فکور صبور در یکی از صفحات مجازی خود مدعی شد: "پس از انتشارخبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی م. ن ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ازتمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

این خبر حاکی است ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ رسانه‌های جمعی اعلام کردند که زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون علیرغم سلامت جسمی در سن ۴۳ سالگی در منزل شخصی خود درگذشته است.

او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان