Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان غربی با اشاره به بروز قطعی برق برخی از مناطق شهر اورمیه در پی طوفان شدید امروز اظهار کرد: عمده دلیل قطعی های امروز سقوط اشیا خارجی از قبیل درخت ها بر روی تجهیزات برق‌رسانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون بیش از ۳۰ اکیپ در حال ترمیم شبکه برق اورمیه هستند، عمده خرابی سیستم برق رسانی به دلیل سقوط آهن آلات ساختمانی پروژه سیتادیوم(رزت) بر روی مرکز برق طریقت است که ای مرکز با همکاری شهرداری اورمیه در حال بازسازی است.

حسنبگو افزود: همه در تلاشیم که قطعی های داخل شهر حداقل تا ساعت ۱۲ شب به پایان برسد، اما با توجه به ادامه طوفان این موضوع قطعی نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تصریح کرد: از مردم میخواهیم که اشیا و آنتن هایی که احتمال سقوط آن ها زیاد است را از روی پشت بام ها جمع کنند تا شاهد قطعی های جدید و ضربه به شبکه برق رسانی نباشیم.

وی همچنین از آغاز عملیات بازسازی سیستم برق برون شهری، پس از پایان عملیات داخل شهر خبر داد.

انتهای پیام/س

قطعی برق در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر

آب شرب مناطق کوی مولوی و میدان مقبل در خرمشهر از ساعت ۱۲ ظهر امروز قطع می شود.

اداره آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال آب اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر گفت : بی آبی در این مناطق ساعت ۱۴ برطرف می شود و پرسنل عملیاتی این اداره تلاش خواهند کرد ساعت قطعی و افت فشار آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر
  • سالانه ۵۰ همت از بدهی دولت به شبکه بانکی ترمیم می‌شود
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • قطعی برق در ۷ شهرستان گیلان
  • قطعی ۱۲ ساعته جریان گاز در برخی مناطق مهاباد
  • اطلاعیه قطعی گاز در سوادکوه
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • قطعی آب در انتظار ۲ منطقه در خرمشهر