Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@12:27:28 GMT

تندباد درخوی قربانی گرفت/ 8 نفر مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۰۵۱

به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در گفت وگو با بخش خبری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : مصدومین این حادثه برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وزش باد با سرعت 80 کیلومتر در برخی نقاط استان و بویژه در ارومیه موجب واژگونی برخی درختان، کنده شدن چادرهای امدادی و خسارت هایی به بخش هایی از شهر شده و حتی موجب قطع برق برخی از مناطق این شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت بحران مراکز درمانی وزش باد قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش، ۱.۶ درصدی حجم آب در مخازن سد‌های چهارده گانه استان در سال جاری خبر داد و گفت: حجم فعلی آب در مخازن سد‌های استان، ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۲۱ میلیون مترمکعب بود.

مجید رستگاری افزود: علیرغم اینکهسد بوکان با ۵۹۷ میلیون مترمکعب آب پر آب‌ترین سد استان است، آب در مخزن این سد سیزده میلیون مترمکعب در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: سد سردشت با ۳۳۶ و سد مهاباد با ۱۷۵ میلیون مترمکعب در ردیف دوم و سوم پر آب‌ترین سد‌های استان قرار گرفته اند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر سد سیلوه پیرانشهر ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: سد شهرچای در حال حاضر ۵۰.۵ میلیون مترمکعب آب دارد که در مدت مشابه سال قبل، ۶۷.۵ میلیون مترمکعب آب داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اولین مورد اهدای عضو ۱۴۰۳ در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • حجم آب سد‌های آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی