Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:11:56 GMT

شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۴۶۱۷

شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است

شیراز- ایرنا- وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و شرایط را برای تحقق این مهم مطلوب دانست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی شنبه در بازدید از صنایع مستقر در این منطقه با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی افزود: خلق فرصت های اشتغال پایدار و ایجاد زمینه تولید در بخش صنعت باید در زمره اولویت های کاری متولیان این منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: حرکت در مسیر تامین نیازهای گوناگون داخلی، هدفگذاری صادراتی برای محصولات تولیدی، توجه به مسئولیت های اجتماعی و بسترسازی به منظور بهره مندی از نیروهای مستعد و خلاق باید از دیگر اولویت های کاری این مجموعه اقتصادی باشد.
وزیر اطلاعات گفت: برای توسعه کشور و تقویت بنیانهای اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.
علوی افزود: شتاب بخشی به تکمیل زیرساخت ها و فراهم شدن خوراک مورد نیاز صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه روند فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این عرصه مناسب ارزیابی می شود.
علوی ابراز امیدواری کرد از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه بر اثر بخشی در توسعه ملی، اهالی شهرستان های میزبان صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز منتفع شوند.
محمد آشفته آج بیشه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و جمعی از دست اندرکاران صنایع مستقر در این منطقه نیز به تشریح اقدامات انجام شده در این منطقه پرداختند و آمادگی خود را برای شتاب بخشی به تکمیل طرح ها بر اساس برنامه های زمان بندی شده و استفاده از توانمندی منطقه ای و ملی برای تکمیل پازل قطب صنعتی جنوب ایران اعلام کردند.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس واقع است و صنایع مهمی از جمله بزرگترین کارخانه تولید شمش آلومینیوم کشور در این منطقه در حال احداث است.
9873/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير اطلاعات شعارسال منطقه ويژه اقتصادي لامرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت