Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > دیگر ورزشها - امیر علی اکبری خیلی زود رقیب اهل استونی خود را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر علی اکبری در تنها یک دقیقه رقیب استونیایی خود را در مبارزه در قفس شکست داد. امیر ، قهرمان نامی ایرانی که به جای کشتی دارد در مسابقات مبارزه در قفس شرکت می کند ، در مبارزه با اسمولداروف در کمتر از یک دقیقه او را زمین گیر کرد و برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن که مملو از هواداران ایرانی بود ، به مرز انفجار رسید و فریاد ایران ایران طنین انداز شد. امیر هم با پرچم ایران در قفس دور افتخار زد.

مسابقات هیجان انگیز مبارزه ای از این دست سال هاست که در سازمان ورزش ایران اجازه فعالیت ندارند و قهرمان های مان ناچارند به صورت غیر رسمی در خارج از کشور مبارزه کنند.

البته امیر علی اکبری در سال های اخیر سد شکن شده و سعی دارد این حصار را بشکند.

4141

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری در چهارمین مسابقه‌اش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان بود که این مسابقه در پایان به برتری یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی انجامید.

تنها گل تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ترکمنستان را مهدی قایدی در دقیقه 5+45 به ثمر رساند تا سه امتیازی ارزشمند به حساب ملی‌پوشان فوتبال کشورمان افزوده شود. با این پیروزی و با توجه به برتری 3 بر صفر ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ تیم ملی فوتبال کشورمان 10 امتیازی شد و با تداوم صدرنشینی در گروه E دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

این مسابقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه 20 هزار نفری عشق‌آباد برگزار شد که بازی روی آن مشکلاتی را برای ملی‌پوشان کشورمان به دنبال داشت، اما آنها در نهایت با تک گل قایدی به سه امتیازی ارزشمند رسیدند. 

ترکیب ایران:

آسیب‌دیدگی بازیکنان تیم ملی که با بازی روی چمن مصنوعی برای آنها به وجود آمد

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی (70 - امید نورافکن)، محمد محبی (5+90 - سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ (70 - علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

داور: سیواکورن پو اودوم از تایلند

نیمه اول

دقیقه 20: ضربه سر محمد محبی روی توپی که از جناح راست ارسال شده بود، با اختلافی کم فضای بالای دروازه رستم آهالیف را شکافت.

دقیقه 22: مهدی طارمی با یک فرار خوب پشت مدافعان ترکمنستان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک پاس در عرض قایدی را در مقابل دروازه خالی ترکمن‌ها صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد، اما این بازیکن به شکلی بسیار عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 37: دیدار دوردیف از تیم ترکمنستان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 39: محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دلیل خطا پشت محوطه جریمه تیم ملی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 40: یازجیلیچ قربانف دومین اخطاری ترکمنستان در این بازی لقب گرفت.

دقیقه 44: پاسی که محمد محبی به مهدی طارمی رساند، می‌رفت با یک حرکت آکروباتیک تبدیل به گل اول مسابقه شود، اما ضربه مهاجم ایرانی پورتو باز هم راهی به دروازه ترکمن‌ها 

دقیقه 5+45: ارسال بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان را مهدی طارمی بالاتر از مدافعان ترکمنستان به مهدی قایدی رساند و او با شوتی روی پا توپ را به تور دروازه میزبان مسابقه چسباند.

نیمه دوم

دقیقه 48: آلتیمیرات آنادوردیف که در آغاز نیمه دوم وارد زمین شده بود، می‌رفت تا دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان را باز کند، اما ضربه‌اش قدرت لازم را نداشت و در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه 55: ارسال میلاد محمدی از جناح چپ را مهدی قایدی با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: علی‌بیک عبدالرحمانوف وینگر تیم ترکمنستان نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه 65: محمد محبی بعد از یک و دو با مهدی طارمی ضربه‌ای به سمت دروازه ترکمنستان زد که رستم آهالیف موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه 66: ارسال مهدی قایدی به محوطه جریمه ترکمنستان قبل از رسیدن در موقعیتی عالی به محبی در آغوش آهالیف آرام گرفت.

دقیقه 87: بعد از حملات پراکنده ترکمستان پاس رو به عقب محمد محبی به رامین رضاییان رسید که ضربه او در راه رسیدن به تور دروازه ترکمنستان به مدافع این تیم برخورد کرد.

دقیقه 1+90: نام رامین رضاییان هم در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید، به دنبال خطایی که در میانه میدان روی مهاجم ترکمنستان انجام داد.

دقیقه 3+90: در شلوغی محوطه جریمه تیم ملی فوتبال کشورمان یک بار میلاد محمدی منجی دروازه شد و در ادامه سلیم نورمرادوف نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 5+90: ارسال رامین رضاییان از میانه میدان را کنعانی‌زادگان با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که به اوت رفت.

در پایان دیدارهای امروز دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا جدول گروه E این رقابت‌ها به شکل زیر درآمد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • بغض وینیسیوس شکست: اشک همه در آمد (عکس)