Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@05:48:00 GMT

دز مهمان نوروزی را بلعید

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۲۰۹

دز مهمان نوروزی را بلعید

حسین حسیناک، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: ساعت ۱۷ و ۵۷ دقیقه گزارش غرق شدن جوانی 27 ساله با تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی داده شد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از دریافت گزارش حادثه، نیروهای امدادی بلافاصله از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در رودخانه دز حد فاصل پل قدیم و جدید اعزام شده و نسبت به گشت زنی در رودخانه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسیناک علت این حادثه را ناآشنایی فرد با فنون شنا عنوان و اذعان کرد: فرد غرق دارای ۲۷ سال سن و اهل شهرستان هویزه بود که حین شنا کردن این اتفاق رخ داد.

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به انجام اقدامات اولیه گشت زنی و جستجو توسط پرسنل این سازمان با همکاری قایق های غریق نجات حاضر در منطقه (محسن معینی) افزود: به علت تاریکی هوا جستجو بی نتیجه ماند و به روز بعد موکول گردید.

انتهای پیام/گ

غرق شدن جوان 27 ساله در رودخانه دز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود