Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@16:16:53 GMT

نکاتي براي خوشتيپ شدن خانم ها

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۲۶۶

نکاتي براي خوشتيپ شدن خانم ها

خبرگزاري آريا -
خوشتيپ شدن با همان لباس هاي قبلي تان را با اين نکات ساده اي که در ادامه به شما مي گوييم، تجربه کنيد و از آن لذت ببريد. نکات کوتاه و کاربردي براي خوشتيپ شدن خانم ها گاهي اوقات ممکن است با يک اشتباه کوچک، ناخواسته باعث به هم ريختن تناسب بين لباس هايي که پوشيده ايد، شويد. دانستن نکات ساده اي که باعث خوشتيپ شدن بيشتر شما شود، هميشه سودبخش و جذاب است، پس با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لباس زير راحت و اندازه، باعث بهتر شدن جلوه لباس در تنتان خواهد شد
نکات کوتاه و کاربردي براي خوشتيپ شدن خانم ها
1. لباس زير مناسب
اين نکته را هميشه رعايت کنيد تا هم سلامتتان در معرض خطر قرار نگيرد و هم راحت باشيد. لباس زير تنگ و کوچک، علاوه بر اينکه اجازه نمي دهد راحت باشيد، ممکن است باعث مشکلاتي در بافت سينه شود. لباس زير راحت و اندازه، باعث بهتر شدن جلوه لباس در تنتان خواهد شد.
2. لباس هاي کلاسيک
هميشه سعي کنيد چند لباس کلاسيک که هميشه مد هستند، داشته باشيد. مانند کت جين، پالتوي چرم، باراني بلند و...، زيرا اين لباس ها هميشه باعث خوشتيپ شدن شما مي شوند و تا سالها مي توانيد بدون هزينه کردن مجدد، خوشتيپ باشيد.
3. قرمز هميشه جذاب است
روسري، شال، مانتو، کيف، اکسسوري، شلوار و... هر چيزي که قرمز باشد، مي تواند در استايل تک رنگ و ساده شما، يک نقطه قوت باشيد، پس از خريدن يک جفت کفش قرمز نترسيد!

هر چيزي که قرمز باشد، مي تواند در استايل تک رنگ و ساده شما، يک نقطه قوت باشد
4. شستن لباس ها
اگر به ظاهرتان اهميت مي دهيد، نبايد لباس هايتان را با آب گرم و ماشين لباسشويي بشوييد، اين دو فاکتور، خيلي زود باعث کهنه شدن بافت پارچه مي شوند و ديگر نمي توانيد با لباس هايتان شيک و خوشتيپ به نظر بياييد.
5. لباس را با دقت پرو کنيد
شايد يک لباس به معناي واقعي زيبا و خوشرنگ باشد، اما ممکن است اصلا به شما نيايد، قبل از خريد، خوب آن را بررسي کنيد و آن را در تنتان ببينيد. رنگ و مدل دوخت لباس، ممکن است با اندام و رنگ پوست شما، تناسب و هماهنگي نداشته باشد.
6. اندازه خيلي مهم است
شايد فکر کنيد چيزي که باعث خوشتيپ شدن بعضي از افراد مي شود، گران قيمت بودن لباس هايشان است، اما اينطور نيست. اين افراد فقط لباس اندازه خودشان را مي پوشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.
7. به اکسسوري اهميت دهيد

بخشي از هزينه ها را براي خريد اکسسوري هاي رنگي کنار بگذاريد
بخشي از هزينه ها را براي خريد اکسسوري هاي رنگي کنار بگذاريد. مثلا هيچ چيز به اندازه يک گردنبند بلند و طرح دار، نمي تواند باعث خوشتيپ شدن شما با يک مانتوي مشکي و ساده شود.
زيباترين مدل هاي اکسسوري خانم ها - ترند 2018
8. محکم و باوقار راه برويد
راه رفتن شما تاثير زيادي در خوشتيپ به نظر آمدنتان مي شود. خودتان تصور کنيد که شل، کج و يله راه رفتن، تا چه حد مي تواند باعث ايجاد منظره بدي در تيپ و استايل شما شود.
9. مراقب رنگي رنگي و طرح دار پوشيدنتان باشيد
لباس رنگي يا طرح دار خيلي عالي است و چيزي است که هميشه بايد انواع و اقسام آن را داشته باشيد، اما نبايد همه آنها را با هم بپوشيد!
10. رنگ هاي نود عالي هستند
چه در انتخاب رژلب و چه در انتخاب لباس و کيف و کفش، بهتر است رنگ هاي خنثي و نود را هم در نظر بگيريد. اين رنگ را با همه چيز مي توانيد ست کنيد و در تمام استايل ها استفاده نماييد.
11. لباس شب و روز را جدا کنيد
معمولا لباس هايي که براي مهماني شب زيبا هستند، اصلا براي مهماني هاي روز مناسب نيستند. لباس شب بايد بلند و باشکوه باشد و لباس روز، کوتاه و ساده.
12. آرايشتان هم بايد مناسب باشد
بهتر است هميشه بين لباس و آرايشتان تناسب وجود داشته باشد تا باعث خوشتيپ شدنتان شود. دقيقا آرايش شب و روز را هم بايد مانند لباس شب و روز، از يکديگر تفکيک کنيد. آرايش شب غليظ و سنگين است و آرايش روز، سبک و لايت.
منبع : zibamoon.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس

منبع: خبرآنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • فقط 2 ماه فاصله بین این عکس ها وجود دارد!
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت