Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@09:35:35 GMT

تزيين انواع سالاد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۵۲۶

تزيين انواع سالاد

خبرگزاري آريا -
نمونه هايي زيبا از تزيينات انواع سالاد


زيباترين تزيينات سالاد


تزيين سالاد به شکل هندوانه


تزيين رنگي سالاد کاهو


شيک ترين و ساده ترين تزيين سالاد فصل


تزيين انواع سالاد
گردآوري : بخش اسرارخانه داري بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر

قیمت این سازه‌های پیش‌ساخته به عواملی از جمله کاربری، متراژ، تجهیزات و محل پروژه بستگی دارد. کانکس سازی ما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کانکس و سازه‌های پیش‌ساخته در این مطلب با ارائه لیست قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر همراه شما است. می توانید لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر را در وبسایت رسمی بهترین شرکت سازنده و تولیدکننده انواع کانکس ها بخوانید و خرید کانکس با بهترین کیفیت را تجربه کنید.

برای اطلاع از لیست قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر و ثبت سفارش انواع کانکس با شماره 05136228800 تماس بگیرید.

انواع کانکس ها از جمله ویلایی، سردخانه ای، سرویس بهداشتی، مسکونی، باغی، نگهبانی، اداری، سیار، خدماتی، فروشگاهی کافی شاپ و ... در این مجموعه موجود است.

قیمت انواع کانکس

قیمت کانکس‌ها به طور کلی به نوع آنها بستگی دارد. چرا که هر نوع کانکس، دارای رنج ابعاد و همین‌طور تجهیزات مشخصی است. باید اشاره کنیم که کانکس‌های تولید انبوهی که بر اساس مشخصات ثابت سفارش داده می‌شوند، قیمت مشخص و ثابتی دارند. اما اگر مایلید کانکسی را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد سفارش دهید، قیمت آن باید جداگانه برآورد شود. در ادامه لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر، و سایر کانکس‌ها را آورده‌ایم. برای استعلام قیمت هر یک از این کانکس‌ها، کافی است با کانکس سازی ما در تماس باشید.

محبوب‌ترین انواع کانکس

وقتی درباره قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر صحبت می‌کنیم، چند نمونه هستند که بیشترین کاربرد و تقاضا را در بازار دارند. در ادامه این کانکس‌ها را مرور می‌کنیم.

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از پرکاربردترین انواع کانکس، کانکس سرویس بهداشتی است که برای هر پروژه و محیطی کاربردی است. کانکسی که یک یا چند چشمه توالت دارد و می‌توان در آن دوش آب هم نصب کرد. قیمت این کانکس با توجه به تک‌منظوره بودن آن پایین است. مشخصات فنی دیوارها، پنجره، روشویی، فن و... نیز در قیمت این کانکس تأثیرگذار هستند. همین‌طور نوع آن نیز می‌توانید ساده، ویژه معملولین، بین راهی و... باشد که دارای تعرفه‌های گوناگونی هستند. در کانکس سازی ما می‌توانید لیست قیمت کانکس سرویس بهداشتی را مشاهده کنید.

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی در باغ یا هر فضایی، نقش یک ویلا را ایفا می‌کند. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، طیف امکانات این کانکس بسیار متنوع است. اما نکته مهمی که باید بدانید، تفاوتی است که در برآورد قیمت این کانکس داریم. قیمت کانکس ویلایی به صورت متری محاسبه می‌شود. قیمت هر متر نیز به طرح کانکس، تجهیزات و محل اجرای سازه بستگی دارد.

کانکس نگهبانی

یک کیوسک کوچک برای استقرار نگهبان که مناسب قرارگیری در محل ورود و خروجی شهرک‌ها، ادارات یا... است. این کانکس بر خلاف ساده بودنش، عایق دمایی خوبی است. وزن آن نیز کم است و قابلیت جابه‌جایی دارد.

کانکس سیار

کانکس سیار یا متحرک، جابه‌جایی بسیار راحت‌تری نسبت به انواع دیگر دارد. حتی می‌توان آن را روی ماشین نصب و به عنوان اقامتگاه جاده‌ای استفاده کرد. این کانکس‌ها در دو نوع چرخ‌دار و بدون چرخ و با کاربری‌های متفاوت طراحی می‌شوند.

کانکس اداری

کانکس اداری یا دفتری، محل استقرار و فعالیت نیروهای بخش اداری است. این کانکس را تقریباً در هر محیطی می‌توان اجرا کرد. ظاهر کانکس اداری می‌تواند ساده باشد که قیمت کمتری دارد. یا ظاهر لوکسی داشته باشد (که مناسب جلسات مهم یا پروژه‌های خاص است) و قیمت آن نیز بالاتر باشد. داخل این کانکس‌ها پارتیشن‌بندی داریم که در واقع اتاق‌های مختلف را می‌سازند. امکاناتی مانند آبدارخانه، سرویس بهداشتی و... را نیز می‌توان داخل آن طراحی کرد.

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی ارزان‌ترین نوع کانکس است که به آن عمرانی هم گفته می‌شود. کاربرد این سازه‌ها، استقرار نیروهای کاری انواع پروژه‌های ساختمانی است. در واقع کانکس کارگاهی یک کانکس ساده و کوچک با امکاناتی ضروری و محدود است. درست به همین دلیل نیز سرعت ساخت و تجهیز آنها بالا است. قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر کارگاهی در انواع ساده و سنگین و بسته به امکانات، متغیر است.

کانکس حمام

کانکس حمام بسیار به کانکس سرویس بهداشتی شبیه است. اما به طور خاص برای اسحمام طراحی شده است. این کانکس هم می‌تواند دارای یک یا چند چشمه باشد. همچنین می‌توانید به صورت تکی، مشترک، با راهرو یا بدون راهرو طراحی شود.

کانکس فروشگاهی

این نوع کانکس در واقع یک غرفه یا کیوسک کوچک برای نمایش و فروش محصولات است. از این کانکس می‌توان در نمایشگاه‌ها، شهربازی‌ها، پارک‌ها و... استفاده کرد. قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر فروشگاهی، به ظاهر آنها بستگی دارد. برای مثال می‌توانید یک کانکس فروشگاهی با متریالی ساده و ارزان داشته باشید. یا یک کانکس لوکس سفارش دهید که با متریال مرغوبی طراحی شده است.

کانکس نانوایی

کانکس نانوایی می‌تواند فقط شامل قفساتی برای توزیع نان باشد یا برای فعالیت‌های پخت و پز نان هم مناسب باشد. در این صورت تمام تجهیزاتی که در این فرآیند مورد نیاز هستند را شامل می‌شود.

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ شباهت زیادی به کانکس فروشگاهی دارد. با این تفاوت که هدف این کانکس‌ها تهیه و توزیع مواد غذایی است. از دیگر مشخصه‌های این سازه‌ها نیز می‌توان به قابلیت شست‌وشوی کف آنها، مخزن ذخیره آب و فن تهویه اشاره کرد. ابعاد و مشخصات دقیق این کانکس به سفارش مشتری بستگی دارد.

کانکس باغی

کانکس باغی را می‌توان یک گلخانه کوچک تلقی کرد. فضایی با تأسیسات کامل (از جمله پنل خورشیدی، منبع ذخیره آب و موتور برق) که می‌توان آن را در باغ‌ها، بازارهای گل یا... جای‌گذاری کرد.

سفارش انواع کانکس به کانکس سازی ما

در این مطلب جدول لیست قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر را مرور کردیم. کانکس سازی ما بیش از ده سال است که رسالت خود را ارتقای فناوری و کیفیت کانکس‌ها و سازه‌های پیش‌ساخته می‌داند. به همین خاطر نیز کارخانه خود را در شهر مشهد بنا کرده و روزبه‌روز در جهت گسترش آن قدم برداشته است. کانکس سازی ما با بهترین متریال و به کمک ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک، انواع کانکس را با کاربری‌ها و مشخصات متفاوت و بر اساس سفارش مشتری طراحی و تولید می‌کند. برای دریافت مشاوره یا ثبت سفارش می‌توانید با شماره 36228800-051 در تماس باشید.

سؤالات متداول

1. چه عواملی بر قیمت انواع کانکس های از 2 متر تا 100 متر تأثیر دارند؟

کاربری کانکس، مصالح اصلی، امکانات و تجهیزات، متراژ و محل اجرا (برای مثال پشت بام تعرفه بالاتری دارد).

2. کدام نوع کانکس بیشترین قیمت را دارد؟

کانکس کارگاهی سنگین و کانکس ویلایی بسته به امکاناتی که ارائه می‌دهند.

3. برای سفارش انواع کانکس یا استعلام قیمت‌ها چطور اقدام کنیم؟

می‌توانید از طریق شماره‌های 36228800-051 یا 36228814-051 با کانکس سازی ما در تماس باشید.

کد خبر 839202

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع آهوان اقلیم ایران + فیلم
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۸ اسفند
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • کشف بیش از ۲۴ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در خوی
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • امکان جست و جوی انواع شیرخشک نوزادان در سامانه تیتک
  • آغاز مرمت تالار شاه‌نشین پل خواجوی اصفهان
  • لیست قیمت انواع کانکس ها از 2 متر تا 100 متر
  • اثرِ انفجار ترقه بر بنا‌های تاریخی جبران‌ناپذیر است
  • بازار راکد تزیین ساختمان در آستانه شب عید/ نرخ رنگ‌آمیزی ساختمان چقدر است؟