Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@14:39:43 GMT

یک کار عجیب دیگر از کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۵۷۰۷

در شرایطی که سرمربی تیم ملی ایران پیش از سفر به کشور تونس برای انجام بازی دوستانه مقابل این تیم که به دیدار دیگری مقابل الجزایر در کشور اتریش ختم خواهد شد به دلیل نحوه بازی با سیرالئون مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفته است، با اتخاذ یک تصمیم جدید نشان داد که هرگز از مواضع خود پاپس نمی کشد.

کی روش در نشست مطبوعاتی این مسابقه که با حضور مسعود شجاعی انجام می شد بامداد میرزایی کارگزار شرکت اوول اسپورت و مدیراجرایی خودخوانده تیم ملی را کنار خود نشاند تا با انتشار تصویر او پاسخی محکم خطاب به رسانه ها و منتقدانش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست مطبوعاتی برخی رسانه ها این کار کارلوس کی روش را با حضور 4 دروازه بان جوان در کنفرانس سرمربی تیم ملی در مقابله با سیدمهدی رحمتی پیش از جام ملت های آسیا مقایسه می کنند که کی روش در آنجا قصد داشت پیام محکمی خطاب به منتقدینش بدهد .

البته بین آن نشست مطبوعاتی و این حرکت کی روش یک تفاوت اساسی وجود دارد. اینکه حضور گلرهای جوان مقابل سیدمهدی رحمتی و انتخاب نفرات برای تیم ملی حق سرمربی تیم ملی است اما روابط سرمربی تیم ملی ایران با شرکت های نقل وانتقالات بازیکنان یا برگزارکننده مسابقات نکته ای است که با توجه به مراودات مالی در حیطه فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و سرمربی تیم ملی نمی تواند راسما دست به این انتخاب بزند.

با این حال این کار کارلوس کی روش پیامی برای همکاران اوست که تا لحظه آخر پای آنها می ایستد اما یقینا با واکنش منفی از سوی طرفداران و فعالان فوتبال ایران مواجه خواهد شد. این کار فعلا غیرضروری و یک اعلام جنگ واضح ارزیابی شده تا در آینده ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ورزش سه

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم