Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل بهمن‌آبادی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، گفت: نیرو‌های امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ۴ عملیات امدادی  به ۳ مصدوم و یک مسموم امدادرسانی کردند و از این ۴ عملیات، ۲ عملیات آن حادثه‌ای و ۲ عملیات مراجعه حضوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عملیات نخست مربوط به مراجعه حضوری پسر ۱۴ ساله در ساعت ۱۹ به پایگاه امدادی سه‌راهی نشتیفان خواف و به علت تروما‌های دست و سر بود و این مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیرو‌های امدادی این پست درمانی، جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف منتقل شد.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، با اشاره به این‌که عملیات‌های دوم و سوم در حوزه مأموریتی وعملیاتی کاشمر انجام شد، ادامه داد: این عملیات‌ها مربوط به دو حادثه موتورسیکلتی بود و در حادثه اول که برخورد دو موتور سیکلت با یکدیگر در ساعت ۲۰ در کیلومتر ۱۲ محور خلیل‌آباد به بردسکن (روستای عظیم‌آباد) بود یکی از راکبان ۳۵ ساله، دچار تروما و شکستگی پای چپ شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان خاتم‌انبیاء (ص) خلیل‌آباد منتقل شد.

اسماعیل بهمن‌آبادی گفت: در عملیات سوم که قبل از ساعت ۲۱ در همین حوزه مأموریتی و به دلیل واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۱۲ همین مکان راکب ۳۰ ساله آن دچار تروما‌های سر و دست راست و هم‌چنین کاهش سطح هوشیاری شده بود، به این مرکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینکه عملیات چهارم مراجعه حضوری بود، گفت: مردی ۲۴ ساله که به علت سمپاشی مزارع کشاورزی دچار مسمویت با سم گانو فسفره شده بود، مراجعه‌ای حضوری به پایگاه امدادی سه‌راهی جنگل تربت حیدریه داشت که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان نهم دی این شهرستان منتقل شد.
انتهای پیام// م. ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر بهداشت ودرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: با توجه به شدت بارندگی‌های روز گذشته، شهرستان‌های طبس، بیرجند، بشرویه، خوسف، سربیشه، نهبندان و قائن متحمل خساراتی ناشی از سیل شدند.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان که در حالت آماده‌باش بود از همان ساعات اولیه به یاری سیل‌زدگان شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر در سراسر استان در ۲۴ ساعت گذشته، به ۵۸ خانوار و ۲۵۶ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.
کاووسی افزود: روز گذشته تعداد ۳۲ نفر در اماکن غیر از جمعیت اسکان داده شدند.

وی همچنین از انتقال ۷۵ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ خودرو و ۱۶ نفر گرفتار در سیل رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پتو، موکت، نایلون، کنسرو و چادر از جمله اقلام توزیع شده میان سیل‌زدگان بوده است.
کاووسی گفت: روز گذشته ۴۸ تیم عملیاتی، ۸۸ نیروی عملیاتی و ۲۵ خودرو به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

وی از تخلیه آب ۵۷ منزل مسکونی در سیلاب روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز ۱۸ دستگاه موتور پمپ، پنج دستگاه لجن کش و هشت دستگاه کف‌کش نیز در عملیات امدادرسانی به سیل زدگان به کار گرفته شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد