Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنری که توسط مردم سریش آباد برای هشدار به رانندگان نا آشنا به جاده قروه - سریش آباد نصب شده بود در اقدامی خودجوش از سوی مسئولین جمع آوری شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، شاید صحبت کردن از جاده های استان کردستان و جاده های سریش آباد به قروه و یا دلبران به قروه تکراری و خسته کننده شده باشد، جاده هایی که بیش از 7 سال از عمر آغاز به کار دوبانده شدن برخی از آنها می گذرد و هنوز هم این پروزه ها به پایان نرسیده اند؛ اما خوب است بدانیم در همین روزهای آغازین سال 97 تاکنون سه حادثه رانندگی در جاده سریش آباد به قروه رخ داده است که البته خوشبختانه این بار این حوادث دارای تلفات جانی نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و در واقع از انجایی که مسئولین به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در گیرودار تعطیلات نوروزی خود بودند مردم شهر سریش آباد در جهت کمک و راهنمایی رانندگان ناآشنا به جاده سریش آباد به قروه بنری را تهیه نمودند تا در 2 طرف ورودی شهر سریش آباد نصب نمایند و مانع از بروز سوانح دلخراش آن هم در تعطیلات نوروزی شوند که متاسفانه امروز متوجه شدیم در کمتر از یک ساعت از نصب بنر در اقدامی سریع و نه آنگونه که احداث جاده سریش آباد به قروه قریب به 7 سال طول کشیده است ، این بنر به همراه داربست ان جمع شد و ضرورتی برای حضور ان احساس نشده است.

البته ناگفته نماند که گویا متن بنر تهیه شده چندان به حال برخی از مسئولین خوش نیامده است چرا که به بی توجهی های انان در طول سال های گذشته نسبت به وضعیت جاده اشاره شده است، که نباید می شد.

امیدواریم حال مسئولین گرانقدری که نسبت به جمع آوری بنر اهتمام داشته اند ، خود تدبیری بیاندیشند و بنر مناسبی را که کلمات آن سازگار با تعطیلات نوروزی نیز باشد نصب نمایند تا شاید در روزهای باقیمانده تعطیلات شاهد حوادثی ناخوشایند در این جاده نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند