Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:42:22 GMT

مسافر نوروزی در رودخانه دز غرق شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۷۶۷

مسافر نوروزی در رودخانه دز غرق شد

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: یک مسافر نوروزی اهل هویزه هنگام شنا در رودخانه دز غرق و اولین قربانی این رودخانه در سال ۹۷ شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: در ساعت ۱۸ در تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش غرق شدن مردی حدودا ۲۷ ساله در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : پس از دریافت گزارش حادثه، نیروهای سازمان سریعا از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در رودخانه دز حد فاصل پل قدیم و جدید اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی کردند.

معظم فر تصریح کرد: در این حادثه مردی حدودا ۲۷ ساله اهل و ساکن هویزه که به عنوان مسافر نوروزی در دزفول حضور داشت در حین شنا کردن  در رودخانه دز به علت عدم آشنایی با فنون شنا دچار حادثه و غرق شد.

مدیر سازمان آتش نشانی دزفول گفت: اقدامات اولیه نظیر گشت زنی و جستجو توسط پرسنل این سازمان با همکاری قایق های غریق نجات حاضر در منطقه حادثه انجام شد که متاسفانه به علت تاریکی هوا بدون نتیجه متوقف و به فردا موکول شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غرق شدگی مسافر نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری