Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@23:24:07 GMT

11 هزار زندانی حافظ قرآن که حول حالنای آنها ترک گناه است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۷۸۲

11 هزار زندانی حافظ قرآن که حول حالنای آنها ترک گناه است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمحسن ربانی، مسئول دارالقرآن سازمان زندان‌های کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده با سایر مراکز قرآنی برای آموزش قرآن به زندانیان کشور از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان دارالقرآن الکریم، گفت: کلاس‌های حفظ قرآن در تمام زندان‌های کشور برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حفظ قرآن، وظیفه خود را در محدوده مسئولیت‌هایمان در این خصوص انجام دهیم.  

حجت‌الاسلام ربانی در خصوص تعداد حافظان قرآن در زندان‌های کشور، گفت: تمامی زندانیانی که واجد شرایط هستند در کلاس‌های حفظ شرکت می‌کنند و در حال حاضر بیش از 11 هزار حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم داریم. تعداد زندانیانی که در حال آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن هستند نیز بیش از 40 هزار نفر است.  

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در کشور بازگشت دوباره و چند باره زندانیان آزاد شده به زندان‌ها است، گفت: میزان بازگشت افراد آزاد شده به زندان‌ها بسیار زیاد است این درحالی که بازگشت افرادی که در زندان اقدام به حفظ و قرائت قرآن می‌کنند و با نماز مأنوس می‌شوند به زندان بسیار کم و حتی در حد صفر است.

حجت‌الاسلام ربانی با آرزوی اینکه حول حالنای زندانیان ما ترک گناه و عدم بازگشت به زندان باشد، گفت: در ایام نوروز ویژه برنامه تحویل سال، محافل انس با قرآن، قرائت قرآن و ادعیه و برنامه‌های ورزشی و کتابخوانی در زندان‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گو با حافظ : ساقی شده منشی اداره (فیلم)



منبع:پیج parsaismm

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حال و هوای حافظیه شیراز در لحظه تحویل سال (فیلم) تیپ متفاوت یک قاری قرآن در برنامه تلویزیون (فیلم) ماجرای تکان‌دهنده دختری نابینا با ۴ معلولیت که حافظ قرآن شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • گفت و گو با حافظ : ساقی شده منشی اداره (فیلم)
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر