Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:53:04 GMT

زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۸۲۵

زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تغییر کرد

کمیته مسابقات از سازمان لیگ برتر از تغییر ساعت بازی دو تیم فوتبال نفت تهران و استقلال خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال از هفته بیست و ششم لیگ برتر روز ‏پنجشنبه ۹ فروردین ۹۷ به جای ساعت ۱۶ در ساعت ۱۵ همان روز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏ 

پیش از این استقلالی ها به دلیل نزدیکی تاریخ این دیدار با بازی این تیم مقابل الریان و حضور تعدادی از بازیکنان شان در اردوهای تیم ملی خواهان به تعویق افتادن این بازی شده بودند.

تیم استقلال تهران در پایان هفته بیست و پنجم با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول و نفت تهران با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند. دیدار رفت دو تیم در مرحله رفت مسابقات لیگ برتر با پیروزی ۲ بر صفر تیم استقلال به پایان رسیده بود که این نخستین پیروزی شفر با استقلال بود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد