Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-20@02:15:17 GMT

معرفی بهترین مراکز خرید و پاساژهای کیش

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۸۹۸

کیش، یکی از جزایر خلیج فارس است که سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از آن بازدید می کنند. این جزیره زیبا علاوه بر ساحل مرجانی و آب های آرام و زلالش، مراکز خرید و پاساژهای فراوانی دارد که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. شاید بتوان گفت برخی از مسافران صرفا جهت خرید از بهترین مراکز خرید کیش است که به کیش سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این مورد، در ادامه ی این بخش می خواهیم تعدادی از اصلی ترین مراکز خرید در کیش که در بین گردشگران از محبوبیت بیشتری برخوردارند را به شما دوستان و همراهان همیشگی مجله ی همگردی معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید برای معرفی برترین مراکز خرید کیش...

مراکز خرید در کیش

تعدد پاساژها و مراکز خرید در کیش چنان زیاد است که هر گردشگری را به سمت خود می کشاند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید دوست دارید تا ساعتی را در این مراکز به گشت و گذار پرداخته و از تماشای اجناس متنوع و فروشگاه های پرزرق و برق لذت ببرید. اگر به قصد خرید به این مکان ها مراجعه می کنید، سعی کنید قیمت اجناس فروشگاه های مختلف را باهم مقایسه نمایید. با توجه به این که اغلب مراکز خرید کیش نزدیک یکدیگر قرار دارند، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. حتی می توانید قیمت کالاها را با قیمتی که در شهر شما به فروش می رسند، مقایسه کنید. دقت داشته باشید که شاید خرید در کیش برایتان چندان به صرفه هم نباشد.

بازار پارس خلیج فارس

بازار پارس خلیج فارس از بهترین مراکز خرید کیش در سال 1370  در شمال غرب جزیره کیش با مساحتی حدود 12 هزار متر مربع به بهره برداری رسید. بازار پارس در منطقه ی بومی و مسکونی جزیره واقع شده و با بخش توریستی آن متفاوت می باشد.
این بازار دارای 150 غرفه می باشد که در یک طبقه قرار گرفته اند و از بهترین مراکز خرید کیش است. شما می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای و ... را از این بازار تهیه نمایید. خرازی، آژانس مسافرتی، مشاور املاک، مرکز تلفن راه دور و ... از جمله موارد دیگری هستند که در این بازار مشغول فعالیت هستند. تنوع کالاهای بازار پارس خلیج فارس و قیمت مناسب آن ها، باعث استقبال گردشگران از آن شده است.
بازار پارس علاوه بر فروشگاه، دارای رستوران و کافه نیز می باشد که شما می توانید برای صرف غذا و استراحت از آن ها استفاده نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که در ادامه ی خرید خود از این بازار ، سری هم به بازار سواحل پارک و بازار عرب های جزیره کیش بزنید. این بازارها در نزدیکی بازار پارس قرار دارند. اسکله میرمهنا نیز یکی از دیدنی هایی است که می توانید در این محدوده از آن بازدید نمایید.
بازار پارس هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 و عصر ها  از ساعت  4 تا 10 شب آماده ی پذیرایی از گردشگران و خریداران می باشد.

مرکز خرید ونوس

از مراکز خرید کیش و یکی از بازارهای قدیمی است که در سال 1375 در خیابان سنایی این جزیره افتتاح شد. این بازار در 2 طبقه ساخته شده و دارای 310 غرفه می باشد. بیشتر فروشگاه های این بازار در طبقه ی اول آن واقع شده اند و در طبقه دوم اغلب دفترهای اداری و خدماتی دیده می شود.
در بازار بین المللی ونوس شما می توانید انواع کالاهایی مانند پوشاک، لوازم آرایش، اسباب بازی، لوازم خانگی و ... را مشاهده نمایید.  رستوران، کافه و بانک نیز از جمله امکانات دیگر این بازار هستند. علاوه بر این ها، وسایلی نیز برای بازی و سرگرمی کودکان در این مکان قرار داده شده است.
بازار بین المللی ونوس کیش از برترین مراکز خرید در کیش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 و عصر ها  از ساعت 4 تا 10 شب آماده ی پذیرایی از گردشگران و خریداران می باشد.

بازار صفین

بازار صفین یا بازار عرب ها یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره ی کیش است که در سال 1350 در نزدیکی ساحل شمال غربی این جزیره ساخته شد. معماری این بازار به سبک عربی طراحی شده و دارای 70 غرفه می باشد. فروشنده های آن نیز بیشتر عرب زبان و از بومی های این جزیره هستند.
در بازار صفین شما می توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی و ... را پیدا کنید. قیمت اجناس نیز در این جا نسبتا ارزان هستند، از این رو برای خرید سوغاتی بسیار مناسب بوده و مورد استقبال گردشگران قرار دارد.
حتی اگر قصد خرید ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این بازار بزنید. بازدید از این بازار قطعا برای شما جذابیت های زیادی به همراه خواهد داشت. ضمن این که می توانید از سواحل دیدنی و زیبا و اسکله هایی که در نزدیکی این بازار قرار دارند، بازدید نمایید.

 مرکز خرید زیتون

 مرکز خرید زیتون از بهترین مراکز خرید کیش در سال 1376 در 2 طبقه افتتاح شد. این مرکز به دلیل معماری متفاوت و خاصی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. طراحی داخلی مرکز خرید زیتون به صورت چندین نیم طبقه انجام شده و همین طراحی آن را منحصر به فرد کرده است. معماری نمای بیرونی نیز تکرار زاویه هایی را به نمایش می گذارد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
مرکز خرید زیتون دارای 96 غرفه تجاری است که در آن انواع کالاها از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و ... به فروش می رسد. 12 واحد این مرکز نیز به دفاتر اداری تعلق دارند. رستوران، کافی شاپ و بانک از دیگر امکانات مرکز خرید زیتون هستند. در نزدیکی این مرکز می توانید بازارهای دیگری مانند مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ را مشاهده کرده و از آن ها نیز بازدید نمایید.
این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 و عصر ها از ساعت 4 تا 10 شب باز بوده و قیمت اجناس در فروشگاه های آن نیز بسیار مناسب است.

مرکز خرید پانیذ

بازار بین المللی پانیذ از معروف ترین مراکز خرید در کیش در سال 1378 در قسمت شرقی جزیره ی کیش و در خیابان فردوسی احداث شده است. این بازار دارای 2 طبقه و 183 غرفه می باشد و در فروشگاه های آن انواع لوازمی مانند پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی، بدلیجات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و تجهیزات رایانه ای و ... به فروش می رسد. شهرت این بازار در بین گردشگران به دلیل ارزان بودن لوازم خانگی آن می باشد.
این بازار از بهترین مراکز خرید کیش، دارای امکانات دیگری از قبیل رستوران، کافی شاپ، فست فود و کافی نت بوده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 و عصر ها از ساعت 4 تا 10 شب آماده ی پذیرایی از بازدیدکنندگان است. بازار بین المللی پانیذ از لحاظ موقعیت در بین مراکز محبوب دیگری چون بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید از سایر بازارهای این بخش نیز دیدن نمایید.

بازار پردیس یک

بازار پردیس از مراکز خرید در کیش که جزو قدیمی ترین بازارهای کیش است که در سال 1371 در بخش شرقی این جزیره احداث شد. در طراحی این بازار بین المللی از بهترین و معروف ترین معماران فرانسوی کمک گرفته شده است.
بازار پردیس یک شامل 228 غرفه می باشد که در آن ها انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و ... به فروش می رسد. همچنین گردشگران و خریداران در این بازار می توانند از امکاناتی چون دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی، بانک های خصوصی و دولتی، کافی نت، رستوران، کافی شاپ، چایخانه ی سنتی و ... برخوردار باشند. علاوه بر این ها همه روزه مراسم قرعه کشی بین خریداران برگزار شده و جوایز نفیسی به برندگان داده می شود.

بازار پردیس دو

پردیس دو در سال 1378 در نوار ساحلی بخش شرقی جزیره ی کیش افتتاح شد. در طراحی معماری این بازار نیز از مشاوران فرانسوی کمک گرفته شده و تمامی استانداردهای مراکز خرید اروپایی در آن رعایت شده است.
بازار پردیس از بهترین مراکز خرید کیش دو شامل  4 طبقه و 240 غرفه می باشد که 230 غرفه ی آن تجاری و 10 غرفه ی آن اداری هستند. در فروشگاه های این مرکز می توانید لوازمی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، کالاهای تزیینی و لوکس، لوازم صوتی و تصویری و ... را پیدا کنید. رستوران، کافی شاپ، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و بانک از جمله دیگر امکانات این پاساژ بزرگ می باشند. برنامه های تفریحی، اجرای موزیک های زنده، زمین بازی کودکان و ... نیز برای سرگرمی مشتریان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.
برای خرید از این بازار می توانید همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 1 و عصر ها  از ساعت 5 تا 11 شب به آن جا مراجعه نمایید.

مرکز خرید دامون

اگر بخواهیم یکی از مدرن ترین مراکز خرید کیش را به شما معرفی کنیم، حتما نام مرکز خرید دامون را خواهیم گفت. این مجتمع یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش در بین گردشگران است که در سه طبقه و 108 غرفه راه اندازی شده است. 98 غرفه ی این مرکز تجاری و بقیه ی آن خدماتی هستند.
در غرفه های مرکز خرید دامون می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و ... را پیدا کنید. این غرفه ها در دو طبقه از این مجتمع قرار دارند. شما می توانید در حین خرید به موسیقی زیبایی که با پیانو نواخته می شود نیز گوش داده و از آن لذت ببرید.
یکی از طبقات این مرکز مخصوص فود کورت و رستوران است که در آن ها می توانید انواع غذاهای ایرانی، چینی و فست فود را سفارش دهید و در چشم انداز زیبایی که مقابل چشمان شماست، نوش جان نمایید.
پیست اسکیت روی یخ نیز  یکی از تفریحات و سرگرمی های منحصر به فرد این مرکز است که در طبقه ی دوم آن قرار دارد.

بازار بین المللی مریم

بازار مریم را اولین بازار کیش بعد از انقلاب می دانند که در سال 1369 در خیابان سنایی این جزیره افتتاح شد. این بازار در فضایی باز قرار دارد و معماری آن به صورت سازه های چوبی و نمای سنتی طراحی شده است. طراحی منحصر بفرد و متفاوت این بازار در کنار نورپردازی ها و گلکاری های جذاب آن باعث توجه گردشگران به بازار مریم شده است. ضمن این که قیمت اجناس نیز در این جا نسبتا ارزان می باشد.
بازار مریم شامل 52 غرفه است که در آن انواع پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و ... به فروش می رسد. کافی شاپ و دفتر خدمات مسافرتی نیز از جمله موارد دیگری هستند که در این بازار فعالیت می کنند.
برای بازدید از این بازار می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10  شب به آن جا مراجعه نمایید. هر شب برنامه های تفریحی شاد و قرعه کشی هایی نیز این مکان برگزار می شود، که می توانید در آن ها شرکت نمایید.

بازار مروارید

بازار مروارید یکی از بزرگ ترین بازارهای کیش است که در سال 1373 در این جزیره افتتاح شد. این بازار با استفاده از هنر باستانی ایرانی طراحی شده و از معماری دوره ی هخامنشی الهام گرفته شده است.
در بازار مروارید 12 در ورودی و 8 بازارچه وجود دارد که هریک از آن ها دارای نام مخصوص خود می باشند. برای نامگذاری این بازارچه ها از نام های ایرانی آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا استفاده شده است.
تالار مرکزی بازار مروارید با هنرهایی مانند گچ بری، سنگ کاری و  مس کاری تزیین شده و آب نمای زیبایی نیز در آن قرار دارد. این تالار، بازارچه های این مرکز خرید را به یکدیگر پیوند می دهد. در این بازارچه ها 208 غرفه وجود دارد که در آن ها می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را پیدا نمایید. غرفه های پوشاک، کیف و کفش، عینک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی از جمله موارد موجود در این مرکز خرید هستند.
رستوران، کافی شاپ و یک کافی نت نیز از جمله امکانات دیگری هستند که می توانید در این مرکز به آن ها دسترسی داشته باشید. مرکز خرید مروارید همه روزه از 10 صبح تا 10 شب آماده ی پذیرایی از بازدید کنندگان خود می باشد.

مجتمع تجاری مرجان

بازار مرجان کیش را می توان یکی از جذاب ترین بازارهای این جزیره دانست که در سال 1370 در سواحل شرقی جزیره احداث شد. بازار مرجان یک مجتمع تجاری تفریحی است که علاوه بر بازار، دارای یک ساحل و واحدهای مسکونی نیز می باشد.
تعداد غرفه های این بازار 260 واحد است که 134 واحد آن تجاری و بقیه ی آن ها اداری هستند. شما می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و ... را در فروشگاه های آن پیدا کنید.  بازار مرجان به دلیل نزدیک بودن به سواحل زیبای جزیره از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار می باشد. همچنین قیمت اجناس در این بازار نیز بسیار مناسب است. 
یکی از جذابیت های مجتمع مرجان، آکواریوم زیبایی است که در آن وجود دارد. این آکواریم 5400 مترمکعب آب را در خود جای داده و بیش از 800 گونه ی ماهی و آبزیان مختلف دریایی در آن نمایش داده می شوند. همچنین 39 آب نما و 420 پروژکتور رنگارنگ در آن وجود  دارد که باعث دیدنی تر شدن آن گردیده است. این نما در شب جلوه ی زیباتری دارد.
برای بازدید از این مجتمع تجاری- تفریحی می توانید همه روزه از ساعت 6 صبح تا 11 شب به آن مراجعه نمایید.

مرکز خرید سارینا یک

مرکز خرید سارینا یکی از بازارهای محبوب کیش می باشد که در بخش شرقی این جزیره احداث شده است. دو طبقه از این مجتمع 10 طبقه ای تجاری، و مابقی آن اداری  و پارکینگ می باشد. بنای این مرکز بسیار زیبا طراحی شده و چشم انداز زیبایی نیز رو به دریا دارد. از این رو در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این ها این مجتمع تجاری- اداری به مراکز خرید کیش و پردیس یک و دو نزدیک می باشد که اگر فرصت داشته باشید می توانید از این مراکز نیز بازدید کنید.
اجناس و کالاهایی که در این مرکز به فروش می رسند، اغلب از برندهای معتبر می باشند. پس اگر برند بودن کالا برای شما اهمیت دارد، بازدید از این مجتمع را از دست ندهید. برای خرید از سارینا یک می توانید به آدرس بلوار خیام، روبروی هتل ارم مراجعه نمایید.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 

آفتاب‌‌نیوز :

 در عصر فعلی، فروش محصولات آرایشی و بهداشتی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. هر طرف که رو برمی‌گردانیم، مغازه‌های کوچک و بزرگی را می‌بینیم که با هدف ارائه این محصولات راه‌اندازی شده‌اند و هر صفحه اینترنتی که باز می‌کنیم، با انواع و اقسام پیام‌های تبلیغاتی که مضمون خیلی از آن‌ها تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی است، مواجه می‌شویم.
شاید برای خیلی از شما این اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید و استفاده لوازم‌آرایشی، بابت بی‌کیفیت بودن آن‌ها و آسیب‌هایی که به پوست و موی شما وارده کرده‌اند، گله کنید. به‌نظر شما این اتفاق از کجا آب می‌خورد؟ خب معلوم است؛ از اعتماد اشتباه خودتان به فروشگاه و برندی که اصلا آن را نمی‌شناسید. شما هزینه گزافی پرداختید، اما در نهایت، آن‌چیزی که می‌خواستید، دریافت نکردید.

چرا به لوازم آرایشی و بهداشتی احتیاج داریم؟

محصولات بهداشتی و آرایشی، فقط محدود به استفاده خانم‌ها نیست. آقایان هم از مصرف‌کنندگان فعال بازار این لوازم محسوب می‌شوند. واقعیت این است که محصولات آرایشی، قادر به برجسته‌کردن ویژگی‌های مثبت چهره هستند؛ عیوب صورت را برطرف می‌کنند؛ ظاهری بی‌نقص از کاربر می‌سازند و در مواردی هم، به افزایش سلامت او منجر می‌شوند.

در واقع، از زمانی که بشر پا به این دنیا گذاشت، به‌دنبال راهکار‌ها و ابزار‌هایی بود که برایش مفهوم زیبایی و زیباسازی داشتند. در تمدن باستان، انسان‌ها گیاهان و موادی را کشف کردند که هرکدام، تاثیری شگفت‌انگیز بر سلامتی و زیبایی پوست داشتند. این موضوع در دنیا به‌قدری شناخته شد و گسترش پیدا کرد که صنایع زیادی برای تولید و ارائه لوازم آرایشی بهداشتی روی کار آمدند تا شما هیچ محدودیتی در تهیه نیازهایتان نداشته باشید.

اصالت و کیفیت را در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فراموش نکنید

سلامت و زیبایی، مهم‌ترین دارایی شماست. با خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت، از این ۲ سرمایه مراقبت کنید. حواس‌تان باشد که محصولات بی‌کیفیت و تقلبی، در گذر زمان بلا‌هایی مانند چروک پوست و ازبین‌بردن خاصیت ارتجاعی آن، ایجاد جوش و لکه، بروز انواع آلرژی‌ها، عفونت چشم، ضعیف‌شدن تار‌های مو و ریزش، ترک و زخم‌های پوستی و شکنندگی ناخن‌ها را به شما تحمیل می‌کنند.

محصولات آرایشی و بهداشتی را از کدام فروشگاه می‌خرید؟

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت، حائز اهمیت است چراکه این محصولات با پوست، مو، چشم و ناخن‌های شما ارتباط مستقیم دارند. ازاین‌رو، کیفیت پایین آن‌ها منجر به ایجاد بیماری‌های حساسیتی خواهد شد که ممکن است تا همیشه گریبان‌گیر شما باشند.

با توجه به اینکه در ایران، مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بالاست، فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی زیادی راه‌اندازی شده‌اند تا به قول خودشان، دسترسی افراد را به نیازهایشان سهولت و سرعت ببخشند. درحالی‌که هدف خیلی از آن‌ها، سودآوری خودشان است.

خواهشی که از شما داریم، این است که تحت‌تاثیر پیام‌های تبلیغاتی و شعار‌های پوچ و توخالی «بهترین کیفیت با کم‌ترین قیمت» قرار نگیرید. مهم‌ترین راهی که شما را بابت اصالت کالا مطمئن می‌کند، اعتبار فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید و ضمانت‌نامه‌ای که به شما می‌دهد. پس با سهل‌انگاری و انتخاب اشتباه، نه سرمایه‌تان را نابود کنید و نه سلامتی‌تان را.
با اعتماد به دیجی‌کالا، ضرر نمی‌کنید!

با اینکه شاید خیلی از شما نتوانید به خرید‌های اینترنتی اعتماد کنید و ترجیح دهید حتما در مکان حضور داشته باشید، محصول را تست کنید و خودتان آن را به خانه بیاورید، اما اجازه دهید کمی از دیجی‌کالا برایتان بگوییم تا شاید نظرتان عوض شود که قطعا هم همین‌طور خواهد بود.

دیجی‌کالا، مجموعه‌ای است که هم از طرح فروش حضوری بهره می‌برد و هم آنلاین. این مجموعه، میزبان بیش از ۷ میلیون تنوع کالایی است و موفق شد سهم بزرگی از بازار را به نام خود ثبت کند. شما در برخی مناسبت‌های ویژه، شاهد تخفیف‌های شگفت‌انگیز محصولات آن هستید. همچنین می‌توانید با عضویت در دیجی کلاب و دریافت کد تخفیف، نیاز‌های خود را به‌شکلی اقتصادی‌تر تهیه کنید. ازطرف‌دیگر، قابلیت پرداخت اقساطی هم دارید.

حالا خودتان قضاوت کنید! چنین فروشگاهی که این‌همه مزایا برای مشتریان خود در نظر گرفته است، چطور می‌تواند غیرقابل‌اعتماد باشد؟ اگر به‌دنبال کیفیت و اصالت هستید، مستقیم به‌سوی دیجی‌کالا حرکت کنید چراکه این مجموعه با ارائه فاکتور رسمی فروش و برگه ضمانت‌نامه، نگرانی شما را بابت سرمایه‌ای که مصرف کرده‌اید، راحت می‌کند.

دیجی‌کالا، به هر نیازی که از محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، پاسخ می‌دهد

فرقی ندارد که به‌دنبال محصولات اقتصادی هستید یا احتیاجات خود را در بین برند‌های خارجی گران‌قیمت جست‌وجو می‌کنید. دیجی‌کالا به روحیه تنوع‌طلب و سلیقه شما احترام گذاشته و طیف متنوعی از کالا‌ها را در سبد محصولات خود گنجانده است.

شما برای زیباترشدن هر بخش از صورت خود، به لوازم جداگانه‌ای نیاز خواهید داشت. انواع‌واقسام لوازم آرایشی و بهداشتی پوست، مو، چشم، ابرو، لب و ناخن در دیجی‌کالا برایتان فراهم است. بسته به نیاز خود می‌توانید به‌سراغ یک پک کامل بروید یا تنها چند محصول مورد نیاز خود را بخرید.

معروف‌ترین برند‌های لوازم آرایشی و بهداشتی را در دیجی‌کالا پیدا کنید

با افزایش روزافزون مصرف محصولات آرایشی و مراقبتی، سروکله تولیدکنندگان زیادی پیدا شد که هریک از آن‌ها سعی کردند با درنظرگرفتن استانداردها، نیاز‌ها و انتظارات افراد، بهترین محصولات را بسازند و ارائه دهند. شما با دیجی‌کالا، به محصولات برترین برند‌های جهانی دسترسی دارید و می‌توانید با نیازسنجی‌های لازم، خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.
دیجی‌کالا، فروشنده محصولات برند‌های برتر دنیاست که حتما نام خیلی از آن‌ها را شنیده‌اید و شاید هم تجربه استفاده از کالا‌های تولیدی آن‌ها را داشته‌اید. مطمئن باشید این مجموعه، بهترین‌ها را برایتان گلچین می‌کند. به ۲ تیتر قبل برگردید و دوباره این جمله را بخوانید: «با اعتماد به دیجی‌کالا، ضرر نمی‌کنید.»

جمع‌بندی

همان‌قدر که دغدغه زیبایی و جذابیت چهره خود را دارید، باید به کیفیت محصولات آرایشی و مراقبتی که می‌خرید هم دقت داشته باشید. اهمیت مراقبت از سلامتی و زیبایی خود را دست کم نگیرید و محصولی بخرید که ازلحاظ کیفیت و سلامت واقعا ارزش خریدن داشته باشد.

با شروع هر سال جدید و هر فصل جدید، ترند‌های نو از راه می‌رسند. اگر به‌دنبال خرید محصولات ترند هستید، فرصت اسثنایی همراهی با دیجی‌کالا را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. در این فروشگاه اینترنتی، شما به تازه‌ترین کالا‌ها دسترسی دارید که می‌توانید با خرید آن‌ها مانند یک انسان کاملا مدرن زندگی کنید.

دیگر خبرها

  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی