Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:59:10 GMT

چهار مسیر ارتباطی استان زنجان، شلوغ و پرحجم است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۶۹۰۴

چهار مسیر ارتباطی استان زنجان، شلوغ و پرحجم است

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و جاده زنجان - بیجار و زنجان - خرمدره، شلوغ و پرحجم است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این وضعیت از شب گذشته در این مسیرها حاکم شده است اما با این وجود ترافیک روان است.
وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست با صبر و حوصله و دقت بیشتری رانندگی کنند و با حرکت در بین خطوط و احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرنوع رفتار حادثه ساز نیز به جد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان به وقوع تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان در طی 10 روز گذشته /24 اسفند 96 تا پایان چهارم فروردین/ اشاره کرد و گفت: در طول این مدت براثر وقوع 37 فقره سانحه رانندگی جاده ای 58 نفر از رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری از جاده های زنجان، مصدوم و پنج تن نیز فوت کردند.
عظیمی افزود: هرچند برخی مصدومان حوادث رانندگی جاده ای زنجان به صورت جزئی جراحت برداشته بودند اما برای اطمینان بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی، خستگی و خواب آلودگی رانندگان را در وقوع حوادث رانندگی مهم خواند و اظهار کرد: اگر راننده ای در بین مسیر، احساس خستگی کرد باید در محلی امن و ایمن، خودرو را متوقف کرده و پس از استراحت کوتاه مدت، ادامه مسیر دهد.
به گزارش ایرنا، 25 اسفند در جاده خدابنده - زنجان براثر واژگونی خودروی سواری تیبا یک نفر کشته، 27 اسفند در جاده زنجان - بیجار به دلیل واژگونی خودروی سواری پراید 2 نفر کشته (راننده و سرنشین)، 29 اسفند در مسیر ارتباطی زنجان - میانه یک نفر کشته و یکم فروردین نیز بر اثر برخورد خودروی سواری پیکان با کامیون کشنده یک نفر کشته شد.
در ایام اجرای طرح عملیاتی ترافیکی نوروز سال 96 که به مدت 16 روز بود هفت نفر در جاده های زنجان جان خود را از دست دادند.
طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی از 24 اسفند 96 همزمان با سراسر کشور در سطح استان زنجان با شرکت دستگاه های مختلف خدمات رسان، با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' آغاز شده است و تا 15 فروردین جاری نیز ادامه خواهد داشت.
6084/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه مسيرهاي ارتباطي شلوغ و پرحجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است