Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش گفت:‌ تمامی مسافران و گردشگران نوروزی جزیره کیش از بدو ورود تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، علیرضا قائدیان معاون گردشگری و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش با بیان اینکه تمامی گردشگرانی که در بازه زمانی بین  25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در جزیره کیش به سر می برند تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند اظهار کرد: در راستای تکریم میهمانان نوروزی و در اقدامی حمایتی، در مدت زمان یاد شده تمامی گردشگران کیش در صورت بروز حادثه تا سقف 30 میلیون ریال و در صورت نقص عضو و یا فوت تا سقف 100 میلیون ریال از خدمات بیمه حوادث بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی های لازم در خصوص مسائل وخدمات درمانی افزود: در جهت تسهیل در استفاده از این خدمات، گردشگران نوروزی می توانند به نماینده شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش مراجعه کنند.

گفتنی است جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و حدود 35 هزار نفر جمعیت، سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی است که تعداد زیادی از این گردشگران، فصل بهار و تعطیلات نوروز را برای سفر به این جزیره مرجانی انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!